اجتماعی

اعزام تیم امدادی 33 نفره هلال احمرقم به شهرستان خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم  خبرداد:

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام تیم امدادی 33 نفره این جمعیت با تجهیزات و خودروهای عملیاتی  به منطقه زلزله زده شهرستان خوی در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش  ندای قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی با اعلام این خبر گفت: بنا به  دستور دبیر کل جمعیت هلال احمر و درخواست سازمان امداد و نجات، مبنی بر اعزام تیم های امدادی جهت کمک به مردم زلزله زده شهرستان خوی در آذربایجان غربی، یک تیم امدادی متشکل از 33 امدادگر و نجاتگر آقا با تمام تجهیزات امدادی از استان قم به این منطقه  اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اعزام تیم امدادی، دو دستگاه خودروی پشتیبانی عملیات هم اعزام شد، بیان کرد:  تیم امداد و نجات هلال احمر استان قم به محض رسیدن به منطقه زلزله زده، توزیع تجهیزات امدادی، گرمایشی و بسته های غذایی را برعهده خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم از زمان وقوع زلزله در شهرستان خوی، تا کنون سه محموله شامل 2400 تخته پتو، یک هزار و 946 بسته غذایی 72 ساعته  و همچنین یک هزار دستگاه چادر امدادی ضخیم و ضد آب  به شهرستان زلزله زده خوی ارسال کرده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2x4a

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا