مدیریت شهری

پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه شهرداری از برگزاری کنگره شهدای استان قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مطرح کرد

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم با تمام ظرفیت و توان از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در راستای برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای استان قم که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، مباحث مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای ترویج و اشاعه آن را از دغدغه‌های مجموعه شهرداری قم و مورد تأکید ویژه شهردار قم دانست که در بخش‌های مختلف برای آن برنامه‌های فرهنگی، اجرایی و عملیاتی در نظر گفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم با تمام ظرفیت و توان از برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: یکی از مباحث ضروری در برگزاری این کنگره مردمی بودن آن است که در این راستا می‌توان برنامه‌هایی ازجمله ایجاد و تقویت مجمع خیرین، اجرای طرح نذر شهدا، برپایی جشنواره‌ها باهدف افزایش تولیدات در حوزه ایثار و شهادت با همکاری دستگاه‌های مربوطه و… را به اجرا رساند.

کلانترزاده تعامل و همکاری تمامی متولیان را لازمه تحقق این امر دانست و ادامه داد: لازم است تمامی مجموعه‌های عضو کمیته‌ها برای برپایی هر چه باشکوه‌تر این کنگره هم‌افزایی و همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه شهرداری آماده است در آستانه برگزاری کنگره نمادهای شهری در حوزه ایثار و شهادت را تقویت کند، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت هنرمندان ۱۰ سردیس از شهدای اقشار مختلف ساخته و در مرسام مختلف از آن‌ها رونمایی خواهد شد

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mj0a

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا