کاهش سرفاصله خطوط اتوبوسرانی در تاسوعا و عاشورا
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبرداد:

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از بهکارگیری حداکثری ناوگان، کاهش سرفاصله خطوط و استقرار نیروهای نظارتی در هسته مرکزی شهر، پایانهها و محدوده حرم مطهر و مسجد جمکران همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
به گزارش ندای قم، علی نیک اظهار داشت: در این ایام، پرسنل و بازرسین سازمان بهصورت آمادهباش در هستههای مرکزی شهر، پایانههای مسافربری و بهویژه در محدوده مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مستقر خواهند بود تا نسبت به هدایت و خدماترسانی به شهروندان اقدام کنند.
وی افزود: حداکثر توان ناوگان اتوبوسرانی به همراه ناوگان فوقالعاده در این ایام به کار گرفته میشود و خطوط منتهی به حرم مطهر و مسجد جمکران نیز با هدف تسهیل تردد عزاداران تقویت خواهند شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: همچنین با کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوسها، تلاش میشود خدماترسانی به شهروندان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.
وی در پایان گفت: پس از اقامه نماز ظهر عاشورا نیز برنامهریزی لازم برای دپو و ادامه سرویسدهی ناوگان در سطح شهر انجام خواهد شد تا پوشش کامل حملونقل عمومی در این ایام برقرار باشد.


