مدیریت شهری

اقدامات پررنگ شهرداری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم مطرح کردک

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: ساخت و اکران سردیس 28 شهید استانی و ملی، اجرای 10 پروژه نقش برجسته شهدا، اجرای 50 دیوارنگاره با موضوع شهدا، احداث بوستان یادمان شهدا و غرس 6 هزار و 90 درخت قرآنی بخشی از اقدامات سازمان زیباسازی قم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ،پیام جوادیان صبح روزچهارشنبه در آیین سیاه‌پوشانی شهر توسط شهرداری قم در مجتمع امام خمینی(ره)، با اشاره به رونمایی از سردیس شهدای استان و سردیس مرتفع شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: تا پیش‌ازاین نیز ۲۸ سردیس شهدا توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم طراحی و نصب‌شده بود.

وی با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: رونمایی از سردیس‌های شهدا در کنار تعداد بالای پروژه‌های نقش برجسته، دیوارنگاره و غیره در قالب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حال انجام است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: آیت‌الله محمد صدوقی، امیر محمدفراشاهی، حسین مولوی، علی بیطرفان، مهدی گلزار، علیرضا همایی فصیح، علی عطاران، علی‌اکبر نظری ثابت، جواد عابدی و محمدحسین فهمیده شهدایی هستند که سردیس آن‌ها بعد از رونمایی در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: ساخت و اکران سردیس ۲۸ شهید استانی و ملی، اجرای ۱۰ پروژه نقش برجسته شهدا، اجرای ۵۰ دیوارنگاره با موضوع شهدا، طراحی و معماری کوچه‌های آسمانی و مزین شدن کوچه‌ها به اسامی شهدا، توسعه ساخت و نصب ۱۴ اثر حجمی در باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس، اکران بنر و تبلیغات محیطی، احداث بوستان یادمان شهدا و غرس ۶هزار و ۹۰ درخت قرآنی، بخشی از اقدامات سازمان زیباسازی قم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/z25q

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا