ورزش

گامی جهت شناسایی و معرفی فوتبالیست های با استعداد

به بهانه راه اندازی آکادمی تخصصی هیئت فوتبال قم؛

ندای قم / رضا ملکی

درخبرها آمد که هیئت فوتبال استان قم قصد دارد با تاسیس آکادمی تخصصی فوتبال پایه مسیرجدیدی را در ارتقا و رشد فنی و کیفی در سطح نو گلان برداشته و با انجام این کار بتواند دورنمای 5ساله و مثبتی را از حرکت درست در مستطیل سبز ترسیم سازد .
با کنکاش صورت گرفته در این خصوص مشخص شد که گروهی از افراد با تجربه و اخلاق مدار فوتبال قم با تاسیس شرکت تعاونی ورزش قصد دارند با نگاه حرفه ای آکادمی تخصصی فوتبال پایه را درقم راه اندازی کنند و مدیریت فنی این کار به عهده مربی خوشنام و شایسته فوتبال قم مهدی رضایی سپرده شده است .
تا اینجای کار همه چیز خوب ومرتب است و امید میرود از حرف و تئوری به عمل تبدیل شود .
چمن طبیعی سبز استادیوم هلال احمر و استفاده از مربیان ارزشی و با دانش در دستور کار قرار گرفته و ثبت نام در این زمینه آغاز گردیده است.شروع این فعالیت شایسته را به فال نیک می گیریم و امید داریم با نگاه درست و اصولی که در سطح آموزش نوگلان و جوانان شایسته تا 16سال در این کلاسها صورت می پذیرد بتوانیم در سطح فوتبال ایران حرفی برای گفتن داشته باشیم .
سالها میگذرد و خروجی این همه کلاس مدارس فوتبال در معرفی به سطوح بالاتر فوتبال ایران بسیار کم رنگ بوده و بار فنی مثبتی از این کلاسها به جوانان ترزیق نگردیده است .
استاد عباس جهان بین از مدیران شایسته ورزش قم و از تحصیل کرده های مورد وثوق فوتبال به همراه قهرمانی جوان و جویای نام و مهدی رضائی شایسته در کنار نام دو بزرگ فوتبال قم حسین وزیری و احمد غلامی می روند تا این اتفاق مبارکی را رقم بزنند .
امید داریم هیئت فوتبال و شخص دکتر باقری که از دل سوختگان واقعی فوتبال استان میباشد آستین های همت را بالا زده ودر شروع این کار ارزنده همه گونه امکاناتی را در اختیار این آکادمی بگذارد .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/n2wk

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا