ورزش

پیام با اقتدار قهرمان شد

مسابقات قهرمانی جوانان فوتبال استان قم پایان یافت ؛

ایمان / رضا ملکی

ماراتن 10 ماهه فوتبال جوانان قم سرانجام به مرحله پایانی خود رسید وتیم خوب وبا ریشه پیام قم با مدیریت شایسته حاج ابراهیم خودکار از قدیمیهای شایسته فوتبال قم توانست  برسکوی نخست این مسابقات بایستد وجشن قهرمانی برپا نماید.

پیام دردو جبهه برای فوتبال قم جنگید نخست درمسابقات جوانان قهرمانی کشور که تا مرحله پایانی بازیها رسید اما درنهایت با باخت مقابل تیم پر امکانات ذوب آهن با شایستگی به مقام دومی این رقابتها درکشور رسید ودرمرحله دوم جوانان غیور این تیم با انجام بازیهای شایسته ودرخور تحسین توانستند با 5 امتیاز اختلاف نسبت به رقبای سرسخت خود به مقام اولی این دوره از مسابقات دست یابند.

هما،شاهین وعقاب تیمهائی بودند که تا روز آخر این مسابقات پابه پای پیام جنگیدند اما در روزهای پایانی با باختهای بدست آورده سکوی دومی تا چهارمی رقابتها را به خود اختصاص دادند تا تیم پیروز این رقابتها پیام لقب گیرد .

در راه قهرمانی این تیم خوب زحمات بسیار استاد ابراهیم خودکار مدیر عامل این تیم،مهدی امانی نوا مدیر آکادمی وکادر فنی قربانی فرد ومهدی ملکی شایان تقدیر بود.

برای پیام،عابدی،بداغی،آبادیان،درخشانیان،دژمخو،پورمحسن، بختیاری مهر،،حاتمی،رسولی،نوراللهی اصل،صادقیان،نظری،سوری،شاهواروقی،محمدی،حسنلو،نصراللهی،بدیع،علی رجائی،حاصلی،نوراللهی،سامان احمدی،فرهمند،علیمردانی،روشن،باقری،نظری،مصیبی،شریفی،قنبری وحکیمی زاده بازی کردند.

زحمات علی پنجه باشی مسئول برگزاری این مسابقات،هیئت فوتبال،کمیته داوران ،اورژانس،نیروی انتظامی وعواملی که در برگزاری هرچه باشکوهتر این مسابقات دخیل بودند جای یک خسته نباشید داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/04wn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا