ورزش

نوگلان آذین درسکوی اول ایستادند

مینی والیبال وکشف استعدادهای درخشان؛

ندای قم / رضا ملکی
فضای سالن زیبای پیامبر اعظم(ص)با حضور دیدنی نوگلان دوست داشتنی زیر 14 سال والیبال قم وهماهنگی صورت گرفته دراین روز باشکوه که تمامی سرو قامتان را زیر یک سقف به هدف رسیدن به سکوی قهرمانی جمع کرده بود خبر از حرکتی شتابان وامیدهای زنده برای شکوفائی والیبال قم از جانب مسئولان خدوم ودوست داشتنی این رشته در قم میداد 16 تیم حاضر دراین رقابتها دست به کار شدند تا بعد از دیدارهای مقدماتی ونیمه نهائی قهرمان این مسابقات را مشخص سازنند.
به گزارش ندای قم ،تیم خوب وآینده دار آذین الف با رسیدن به قله قهرمانی درسکوی اول ایستاد.بوعلی ومهر نیز در تیمی بودند که حائز رتبه های دومی وسومی این مسابقات شدند.
آذین با مربی گری مجید براتی،محمد حسین محمدی ومدیریت حسین امن توانست با فاتخار قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
در روز پایانی این مسابقات که به طرز باشکوهی وبا حضور اولیاء تیمهای قهرمان وتماشاگران خونگرم والیبال انجام گرفت تلاش ستودنی حلوائی رئیس کوشای هیئت والیبال،عبدالحی مسئول برگزاری مسابقات،کمیته داوران،کمتیه پزشکی،معاونت محترم فرهنگی ورزش شهرداری،کمتیه استعداد یابی،مسئولان اجرائی مساباقت جای خسته نباشید وتقدیر داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/cnc6

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا