ورزش

ضرورت نگاه ویژه مسئولان به ورزش ناشنوایان

به بهانه شروع تمرینات تیم کاراته ناشنوایان درقم؛

ندای قم  / رضا ملکی

دنیای پاک ورزشکاران ناشنوا وتلاش ستودنی آنها درمسیر تعالی روح وجسم خود باتوجه به کمبود بزرگی که درخود احساس می کنند باعث گردیده که ورزشکاران ناشنوای ولایت بتوانند در چند رشته از قله های افتخار بالا رفته وحتی دروازه های المپیک وجهانی را به روی خود ببینند.کاراته از جمله رشته هائی است که درون خود ورزشکاران توانای ناشنوا توانسته اند به قله های افتخار درجهان والمپیک برسند.

به گزارش خبرنگار ما؛به سالن ورزشی ولی عصر(ع)رفته تا ازنزدیک درجریان تمرینات ورزشکاران دوست داشتنی کاراته که به تازگی تحت نظر استاد جدائی مشغول به آموزش هستند قرار بگیرم.در بدو ورود استقبال گرم شیهان مهدی دهپرور از بزرگان کاراته استان قم ومدیر مجموعه ورزشی ولی عصر(ع) قرار میگیرم.

استاد می گوید:نگاه به ورزشکاران مظلوم ناشنوا در دستور کار من قرار گرفت استاد جدائی که از قهرمانان جهانی وبین المللی کاراته ناشنوایان میباشد با هماهنگی اینجانب کلاس مربوط به کاراته وآموزش این رشته را برای این عزیزان افتتاح نمود الآن نزدیک به دو هفته است که این عزیزان تحت آموزش قرار گرفته اند ومن مسرور از اینم که توانسته ام بعد از سالها خدمتی به این عزیزان درباشگاه خود داشته باشم.

به میان این عزیزان میروم.کوچولوی 5 ساله تا عزیز 40 ساله مشغول تمرین میباشند.برای این عزیزان صحبت می کنم وانگیزه والای آنان را می ستایم.

اشتیاق نگاه معصومانه آنان یادآور این نکته است که ضرورت نگاه ویژه به ورزش ناشنوایان از جانب مسئولان دیده میشود همه آنان یادآور این نکته است که ضرورت نگاه ویژه به ورزش ناشنوایان از جانب مسئولان دیده می شود همه آنان از کمبودها نالان بودند.

از دادن شهریه ماهیانه با توجه به بضاعت اندک مالی در رنج هستند ودراین راستا اگر مسئولی توجه خود را معطوف به رسیدگی به امور این عزیزان نماید به عقیده نگارنده بهشت را برای خود خریده است.

این امتحان بزرگی است که پروردگار یگانه درمقام مسئولیتی که به ما داده شده است انجام خواهد داد وچه خوب که از این امتحان سربلند بیرون آئیم.

درهفته آینده پای صحبت استاد مرتضی جدائی خواهیم نشست تا از کمبودها ومسیر پر افتخاری که در ورزش پیموده است بیشتر آگاه شویم.

 

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/dlu0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا