ورزش

سید حسین بدری؛ آقا گل تکنیکی و با استعداد

با آینده داران فوتبال استان قم؛

ندای قم / رضا ملکی

5 ساله بود که توپ پلاستیکی شد آمال آرزوهای کودکی که در ذهن کوچک خود بازی با توپ را بهترین تفریح وعشق به آن را با تمامی وجود در آسفالت خیابان وزمینهای خاکی وچمنهای پارکها جستجو می کرد.

پدر،سید حسین بدری از فوتبالیهای قدیمی قم با سه فرزند برومندش که همگی فوتبالی بودند جمع چهار نفره ای را تشکیل میدادند که درتمامی بازیهای خاطره انگیز خیابانی وگل کوچک بر دوستان رقیب پیروز شده وخانواده بدری گل سر سبد منطقه امام در فوتبال گل کوچک نام گرفتند.

سید عرفان کوچک خیلی زود نگاهها را به خود خیره کرد ،در فوتبال نونهالان چهره شد وگام نخست را در 12 سالگی با حضور درتیم افشید ودر مسابقات نوجوانان لیگ برتر فوتبال درکشور تجربه کرد.دراین مسابقات نگاه استعدادیاب فوتبالی استقلال تهران روی او چرخید.

بعد از آن به تهران رفت ودرتیم نوجوانان استقلال تهران  شاگرد علی رضااکبرپور بازیکن شایسته قدیمی این تیم شد،سید عرفان با بدشانسی درحضور دراین تیم قوزک پایش شکست وناچارا به درمان پرداخت تاجای باز شده خود درتیم استقلال را به دیگری بسپارد.

مشکلات عدیده ای باعث شد تا سید عرفان نتواند درتهران به فوتبال اش ادامه دهد که اگر این امر اتفاق می افتاد بدون شک یکی از چهره های ثابت تیم ملی نوجوانان قرار میگرفت.

به قم آمد به تیم خوب پیام رفت ودرمسابقات کشوری تبریز درمسابقه 13 گل زد تا آقای گل بازیها شود.

آقای گل مسابقات نوجوانان وبزرگسالان قم

تیم ایرانجوان با زحمات پدر سید عرفان درسال 1400-1401 جلوه ای ویژه دانست.او در مسابقات  نوجوانان با 28 گل ودر مسابقات بزرگسالان با 9 گل به آقای گلی این مسابقات رسید تا همگان ظهورچهره موفقی را در مستطیل سبز برای قم متصور سازنند.

سید عرفان بوی گل میدهد ومسیری که او دنبال می کند می بایست با تدبیر وآگاهی پیش رو همراه باشد تاعرفان بتواند به حق مسلم اش که همانا ورود به تیم ملی جوانان کشور است برسد.

مسیر معنوی درکنار فوتبال

سید عرفان درخانواده ای بزرگ شده که بوی معرفت وعشق به خاندان پاک عصمت وطهارت(ع) متجلی است.

حرکت ارزشمند وی قبل از برگزاری مسابقات جوانان دراستادیوم تختی که با نواخته شدن بانک اذان درکنار چمن سبز قامت بست واطاعت پروردگار یکتا دربرآرودن نماز اول وقت به جا آورد از جمله حرکتهای اصولی وریشه ای معنوی در ورزش است که درنگاه جستجوگر دوستداران واقعی فوتبال به این حرکت ارزشی با تقدیر از وی جلوه ای نیکو یافت وصدا وسیمامرکز نور نیز به آن پرداخت تا بدانیم که جوانان پاک خاک مقدس قم همواره درکنارورزش مسیرهای روشن معنوی را نیز دنبال می نمائید.

برای سید عرفان عزیز در ادامه راه فوتبالی خود آرزوی بهترینها را داریم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wqbe

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا