ورزش

جدال دیدنی موسپیدان فوتبال قم درفصل جدید رقابتهای پیشکسوتان

خاطرات زیبای گذشته دوباره تکرار می شود؛

ندای قم/ رضا ملکی
پابه توپ شدن موسپیدان شکوه خاصی دارد،مرور خاطرات گذشته ودیدار قدیمیها باهم درکنار بازیهای به یاد ماندنی باردیگر کهن کسوتان رابه مصاف دیدنی باهم فرامی خواند.
قدیمیهای فوتبال گرد هم آمدند تا با بحث وگفتگو وقرعه کشی فصل جدید رقابتهای فوتبال پیشکسوتان را رقم زنند.صحبت از مخارج برگزاری مسابقات شد هیئت فوتبال خود را در پرداخت این هزینه ها ناتوان نشان داد وچونان سالهای قبل دست به دامن تیمها شد.
بالا رفتن هزینه ها دوطرف درگیر درمسابقات را سردرگم کرده است ،از یکطرف بسیاری از کهن کسوتان براین باور هستند که گرفتن پول از پیشکسوتان جهت برگزاری مسابقات نوعی بی احترامی به این عزیزان هست از طرف دیگر هیئت فوتبال می گوید درآمدی نداریم ،زمین نداریم وبرگزاری مسابقات منوط به داشتن تیم پزشکی،آمبولانس،مخارج زمین،هیئت برگزار کننده وکمیته داوران میباشد.
به هرحال آنچه درجلسه گذشت مبلغی خود 6 میلیون هزینه را بر برگزاری این مسابقات برای هرتیم رابرآورد کرد که توان پرداخت آن درنزد قدیمیها بسیار سخت است.امید داریم هیئت فوتبال بتواند باگرفتن اسپانسر سهم تیم ها در پرداخت هزینه برگزاری مسابقات را کم نماید . از آنجا که درمیان بازیکنان تیم ها صاحبان کارخانجات بزرگ هم دیده میشوند می توان با رایزانی با این عزیزان آنها ترغیب به کمک به برگزاری این مسابقات نمود.
با قرعه کشی مسابقات پارس،صنعت نفت،سازمان آب،افشین،هما،پرسپولیس،استوار،مبتکروخیام درگروه ب واستقلال،وحیدنیا،پردیس،جنداب،شاهین،مهر،هلال احمر وسپهر در گروه الف به دیدار هم خواهند رفت تا بار دیگر در 8 هفته برگزاری این مسابقات شاهد جدال دیدنی موسپیدان باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/zsyv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا