ورزش

بازدید سانی خانی مدیر کل ورزش وجوانان از هیئت فوتبال استان قم

اتفاقی جدید در ورزش قم؛

ندای قم / رضا ملکی ؛فوتبال پر مخاطب ترین بین ورزشهای رایج که به مستطیل جادوئی معروف است باخیل علاقمندان بی شمار خود در سراسر جهان بعنوان اولین ورزش در میان سایر رشته ها شناخته میشود.
در هرکوی و برزنی که عبور میکنی توپ پلاستیکی و بازی روی آسفالت وچمن پارک ها از جملع تفریح مفرح جوانان و بزرگسالان و کهن کسوتان محسوب میشود.
فوتبال در قم از دهه 30 حرکت خود را آغاز نموه است و با گذر 70 سال از آن زمان هنوز پویا و شاداب به مسیر خود ادامه میدهد.
آنچه در خصوص فوتبال و مشکلات آن در ورزش قم می بایست به رشته تحریر درآید دراین مقال نمی گنجد و می باید ریشه یابی اساسی صورت پذیرد تا کاستی های موجود را چه از بعد فنی وکلاسیک آن مورد بررسی قرار دهیم اما همین فوتبال نیم بندی که در سراسر ایران اسلامی شاهد آن هستیم با خیل علاقمندان بسیار خود توجه بسیار مسئولان را به این ورزش نشان میدهد.
با فراز و نشیبهای بوجود آمده در ارکان مدیریتی هیئت فوتبال و روی کار آمدن دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش وجوانان از نگاه بیرون اینطور دیده می شد که رنجشی میان دکتر باقری ریاست هیئت فوتبال با مرد اول ورزش قم وجود دارد اما با دعوت هیئت فوتبال و استقبال خوب دکتر سانی خانی از این دعوت و ورود به تشکیلات هیئت فوتبال با دیداری صمیمی با اعضاء هیئت رئیسه عملا این نگاه مسیر مثبت خود را در بین اهالی فوتبال حاکم ساخت.
دکتر سانی خانی به کلیه اتاقهای موجود در هیئت فوتبال سر زد پای درد دل اعضاء خدوم هیئت فوتبال نشست و با صحبتهای گرم و صمیمی خود آنها را امیدوار ساخت که تشکیلات ورزش در راستای حمایتی فوتبال قم قرار دارد.
قولهای داده شده اگر عملی گردد شاهد حرکت روبه جلو دراین ورزش دوست داشتنی خواهیم بود.
چشم نوگلان ورزش فوتبال قم به مسئولان دوخته شده تا با فراهم آوری امکانات موجود که زمین بازی اصلی ترین آن است فرصتی فراهم آید تا جوانان فوتبالی قم بتوانند در بدنه تیمهای باشگاهی کشور و تیم ملی افتخار آفرین باشند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/n5q3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا