اجتماعی

افزایش بیش از 10 درصدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبرداد:

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: آمار بیمه‌شده‌های تامین اجتماعی این استان در بخش مستمری‌بگیران در یک سال گذشته ۱۰.۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ندای قم به نقل از ایرنا،محمد عاشوری روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود:‌ در حال حاضر ۱۰۲ هزار و ۲۳۸ نفر بیمه شده اصلی و تبعی در بخش مستمری‌بگیران تامین اجتماعی هستند که نسبت به سال گذشته هفت هزار و ۵۴۳ نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: ۵۶ هزار و ۹۵۰ نفر در این استان بیمه شده اصلی در بخش مستمری‌بگیران هستند که نسبت به سال گذشته پنج هزار و ۲۹۷ نفر افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۴۳ هزار و ۴۲ نفر بیمه‌شدگان تبعی در بخش مستمری‌بگیران بودند که امسال این تعداد به ۴۵ هزار و ۲۸۸ نفر افزایش یافته است.

عاشوری جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در استان قم را ۸۰۵ هزار و ۸۲۳ نفر عنوان کرد و گفت: از این آمار، تعداد ۲۴۴ هزار و ۷۶۰ نفر بیمه شده اصلی و ۵۶۱ هزار و ۶۳ نفر بیمه شده تبعی هستند.

وی تاکید کرد: مخاطبان تامین اجتماعی می‌توانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ از ساعت هشت تا ۲۰ در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.

به گفته وی، تامین اجتماعی قم با چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی، ۱۸ خدمت مختلف بیمه‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jg7h

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا