اجتماعیویژه

اجرای طرح رایگان تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قم خبرداد:

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قم گفت :طرح رایگان تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دارای عملکرد تحصیلی نیاز به تلاش یا قابل قبول و با هدف جبران افت تحصیلی در همه مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.
به گزارش ندای قم ،مریم سادات پناهنده اظهارداشت: طرح تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در مقطع ابتدایی برای دانش‌آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به تلاش یا قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی برگزار خواهد شد.
پناهنده با بیان اینکه دانش آموزانی مشمول این طرح هستند که در سه درس ریاضی یا فارسی یا علوم نیاز به تلاش یا قابل قبول در کارنامه خود دارند افزود: این طرح کاملا رایگان است و در طول شانزده جلسه تا بیست و شش جلسه آموزشی دانش اموزان آموزش‌های جبرانی رادریافت می‌کنند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قم گفت: در ایام آموزش غیرحضوری بخشی از اهداف آموزشی دانش‌آموزان تحقق نیافت، بنابراین برای جبران و برطرف شدن مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان، طرح رایگان تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان برای همه مقاطع تحصیلی از جمله مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم طراحی شد.
نادرکریمی بیرانوند با بیان اینکه همه دانش آموزان می‌توانند در این طرح شرکت کنند افزود:به دلیل تاثیر نمره معدل در کنکور، این طرح امتیاز ویژه‌ای برای دانش آموزان قائل شده است و دانش آموزانی که با شرکت در این طرح نمره بهتری نسبت به نمره خرداد ماه کسب کنند می‌توانند نمره جدید را جایگزین نمره خرداد ماه کنند.
دانش آموزان علاقمند به شرکت در طرح رایگان تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی تا پانزدهم تیر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به مدرسه خود در این طرح ثبت نام کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nzx2

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا