حوزه علمیهویژه

مسئولان به خواسته‌های مردم گوش دهند

آیت‌الله نوری همدانی:

مرجع تقلید شیعیان در بیانیه‌ محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: بر مسئولان لازم است که به خواسته‌های مردم گوش دهند و مشکلات آن‌ها را حل نمایند.

به گزارش ندای قم،دفتر آیت‌الله نوری همدانی، شامگاه سوم مهرماه، در بیانیه‌ای که از سوی دفتر معظم له منتشر شد با محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور، عنوان کرد: بار دیگر عده‌ای افراد معدود با سوءاستفاده از احساسات پاک عده‌ای از مردم ایران اسلامی به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) و اماکن مقدس اهانت نمودند و این امر موجب تأثر و تأسف گردید.

دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.

بر مسئولان لازم است که به خواسته‌های مردم گوش دهند و مشکلات آن‌ها را حل نمایند و نسبت به حقوق آنان حساس باشند و باید توجه داشته باشند که حضرت امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: «ستون دین همین مردم هستند» و این مردم بودند که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پای آرمان امام و انقلاب ایستاده‌اند و هرگونه اهانت به مقدسات و تعرض به حقوق مردم عزیز و بیت‌المال محکوم است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tojl

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا