سیاسی

می خواهیم کیفیت زندگی را برای مردم قم بالاتر ببریم

استاندار قم:

استاندار قم گفت: ۱۳۲ هزار نفر از مردم استان برای مسکن ثبت نام کرده اند که نزدیک به ۱۸ هزار نفر از این تعداد طلاب ایرانی هستند و جمع بندی‌ها حاکی از واجد الشرایط بودن ۹۰ هزار نفر از مردم استان در این طرح است.
به گزارش ندای قم ،سید محمدتقی شاهچراغی روز سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی عباسی رییس جامعه المصطفی افزود: در زمینه مسکن و اعطای زمین مسئول ذی ربط سازمان ملی مسکن است و غیر از این مسیر، اختیاری برای نهادها یا اشخاص دیگر لحاظ نشده است.
وی با بیان اینکه ما در ابتدای مسوولیت، با نگاه جهان شهر بودن برای قم وارد کار شدیم، ادامه داد: در سفر ریاست محترم جمهور به قم، تاکید ما افزایش کارهای زیرساختی در قم بود و تلاش می کنیم که کیفیت زندگی را برای مردم قم بالاتر ببریم.
استاندار قم تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور به قم، ۳۰ پروژه کلان برای تامین زیرساخت ها تعیین شد و کارها در مسیر قرار گرفته است؛ پروژه هایی مانند فرودگاه، مترو و غیره در پیچ و خم مشکلات مانده اند؛ اما امروز به لطف خداوند به جمع بندی روشن نزدیک هستیم.
شاهچراغی یادآور شد: ما برای نیازهای موسسات، باید راه مناسبی پیدا کنیم که همزمان هم نیازها تامین و هم اقتضائات کشور لحاظ شود.
شاهچراغی ابراز کرد: ما بنای این را نداریم که وعده ای بدهیم و سپس عملیاتی نشود؛ به همین دلیل در کارگروه های مربوطه مسائل کارشناسی باید بررسی شود تا در صورت امکان، وعده ای بدهیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/al7l

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا