اقتصاد

آستان مقدس قم آماده اجرای طرح های تولیدی – کشاورزی در گیلان است

معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات آستان مقدس قم:

معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات آستان مقدس قم در دیدار با رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: برای تحقق شعار سال رهبری تحت عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» آمادگی اجرای طرح های کشاورزی در این استان را داریم.
به گزارش ندای قم ، امیر حاجی‌زاده امینی گفت: آستان مقدس قم در بخش های کشاورزی و تولیدی با بکار گیری تجهیزات روز یکی از موفق ترین سازمان های تولیدی در سطح کشور است.
وی با اشاره به تجربیات و وجود نیرو های کارآمد در موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه گفت: در صورت واگذاری عرصه های کشاورزی در سطح استان گیلان، این آمادگی برای ما وجود دارد تا در زمینه اجرای طرح های کلان کشاورزی و تولیدی با استفاده از فن آوری روز وارد عمل شویم.
معاون توسعه و بهره ‌وری موقوفات آستان مقدس قم در ادامه با اشاره به تحقق دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: برای تحقق شعار سال رهبری تحت عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی»، آمادگی اجرای طرح های کشاورزی در این استان را با بکارگیری تجهیزات روز و مکانیزاسیون پیشرفته داریم.
همچنین در ادامه رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان ضمن استقبال از این پیشنهاد و با اعلام آمادگی گفت: در اسرع وقت نشست مشترکی در این راستا خواهیم داشت.
صالح محمدی با اشاره به ضرورت عبور از کشاورزی سنتی و رفتن به سمت کشاورزی هدفمند و اقتصادی افزود: برای عبور از این وضعیت باید سطح دانش کشاورزان را ارتقا دهیم و خوشبختانه این مهم قابل تحقق است چرا که ساختار سازمان جهاد کشاورزی استان از بدنه تحقیقاتی و کارشناسی قوی برخوردار است.
وی گفت: آمادگی لازم برای استفاده از ظرفیت های مراجع علمی برای مجهز کردن بخش کشاورزی به دانش روز را داریم و در این راستا نیاز به استفاده از تجربیات و همکاری آستان مقدس قم است و در صورت لازم هر نوع همکاری را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/znqu

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا