فرهنگ و هنرویژه

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید از انحرافات جلوگیری کند

آیت‌الله سعیدی:

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: یکی از وظایف این شورا این است که در کارها از بدعت‌ها و انحرافات جلوگیری نماید و تمامی کارها را با ضابطه و انسجام خاصی انجام بدهد.

به گزارش ندای قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه (س)، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضا و نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم  گفت: شورای هماهنگی تبلیغات باید تمام دعوت هایش از مردم به سمت خداوند باشد به همین خاطر باید در ابتدا کشف کند چه چیزها و چه کارهایی دعوت به سمت خداست.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: یکی از وظایف این شورا این است که در کارها از بدعت‌ها و انحرافات جلوگیری نماید و تمامی کارها را با ضابطه و انسجام خاصی انجام بدهد.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: سیاست گذاری‌ها توسط شورای هماهنگی تبلیغات باید به درستی انجام شود و این شورا از ظرفیت‌های مردمی استفاده کامل را داشته باشد و درعین حال ملاحضات استفاده از این ظرفیت را رعایت نماید.

استفاده از ظرفیت های مردمی و جوانان انقلابی

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ذاکری رئوف رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم در ابتدای این دیدار  گفت: ۱۲ مرداد مصادف است با چهل و دومین سالگرد این نهاد انقلابی است که در فراز و نشیب های تاریخ انقلاب وظایف  سیاست گذاری، برنامه ریزی، راهبری و هدایت در مراسم مذهبی، ملی و مذهبی را بر عهده داشته است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی و جوانان انقلابی از سیاست های این شورا است و تلاش می کند بستر حضور نهاد های مردمی را فراهم نماید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mq13

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا