فرهنگ و هنر

روحیه جهادی راه رسیدن به اوج قله های پیشرفت است

رئیس بسیج مستضعفین:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روحیه جهادی نرم افزار مترقی و بدون مثل و مانند برآمده از فرهنگ عاشورا در نزد ملت ایران است که می تواند ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و ترقی با سرعت به پیش ببرد.

به گزاش ندای قم به نقل از خبرگزاری مهر،سردار غلامرضا سلیمانی عصر دوشنبه در چهارمین یادواره ملی «جهادگران آسمانی» در قم گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای نجات اسلام ناب در برابر انحراف یزیدیان قیام کرد و امروز ما باید همچون شهیدان بر اساس مکتب عاشورایی گام برداریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت برگرفته از نهضت امام حسین(ع)، از مهمترین عوامل عزت، سربلندی و پیروزی ملت غیور ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار است، خاطرنشان کرد: به برکت خون پاک شهیدان، امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و افتخار قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز تمدن غربی به لحاظ گفتمانی کاملا تهی شده است، اظهار داشت: مردان و زنان جهادگر کشورمان با تکیه بر فرهنگ جهاد و شهادت، همواره به دنبال تحقق آرمان ها و ارزش های الهی و انقلابی در ایران اسلامی بوده اند.

وی شهدای جهادگر را پیشگامان این حرکت مقدس و افتخارآفرین در کشورمان دانست و گفت: جوانان جهادی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با همه وجود در میدان حضور یافته اند و امروز ایران اسلامی عظمت از دست رفته خود در زمان ستمشاهی را به دست آورده است.

سلیمانی با بیان اینکه روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت، راه های بسیاری در برابر ملت ایران گشوده و امروز انقلاب اسلامی نقطه امید ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان است، تصریح کرد: در برابر جنگ ترکیبی دشمنان همین روحیه جهادی است که موجب دستیابی ایران اسلامی به اوج قله های عزت و افتخار است.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگ غربی هیچ دستاوردی برای ملت های مسلمان نداشته و آنها فقط به دنبال القاء ناتوانی در دیگر ملت ها هستند، گفت: امروز گروههای جهادی و بسیجی در تداوم راه شهدا، در خدمت به مردم بزرگ کشورمان و پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در عرصه های گوناگون نقش آفرین شده اند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/033y

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا