مدیریت شهری

وجود نگاه کارشناسی در طراحی های شهری قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبرداد:

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: با چکش‌کاری و غلبه نگاه‌های کارشناسی در شهرداری، شاهد رضایتمندی مردم در اجرای طرح‌های عمرانی و حمایت عمومی از این پروژه‌ها هستیم.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید فنی و طراحی شهرداری قم، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و کارآمد، جزو اولویت‌های شهرداری است.

وی اهمیت مباحث طراحی را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: طراحی نقش به‌سزایی در اجرای پروژه‌های شهری دارد که نمونه بارز آن را می‌توان در نحوه مدیریت میدان شهید مطهری مشاهده کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در دوره جدید امید می‌رود با استفاده از تجربه سال‌های گذشته شاهد کارآمدی بیشتری در زمینه طراحی باشیم، افزود: طراحی، اجرا و نظارت جزو مهم‌ترین حوزه‌های کاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری است و باید راندمان و بهره‌وری آن‌ها همواره به سمت مطلوبیت بیشتر حرکت کند.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی بین بخش‌های طراحی، اجرا و نظارت، گفت: طراحی‌های شهری در زمینه مدیریت آب‌های سطحی، تقاطع‌ها و غیره دخیل هستند که هماهنگی بین آن‌ها می‌تواند به پروژه شاخص و موفقی مانند تقاطع سه سطحه ولیعصر(عج) منجر شود.

حلوایی زاده ادامه داد: با چکش‌کاری و غلبه نگاه‌های کارشناسی در شهرداری، شاهد رضایتمندی مردم در اجرای طرح‌های عمرانی و حمایت عمومی از این پروژه‌ها شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری اجرای طرح‌های کارشناسی در شهرداری قم زمان بسیاری برده و امروز مجموعه مدیریت شهری قم فاصله بین طرح اولیه و اجرا را بسیار نزدیک کرده است.

وی اضافه کرد: تعلل در طراحی‌های شهری بار مالی بر دوش شهرداری می‌گذارد و لازم است تا این اداره در زمان مشخص خود نسبت به حوزه‌های کاری تعریف‌شده اقدام نماید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/zqg9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا