مدیریت شهری

لزوم تسریع در ساماندهی غرفه‌های میوه و تره‌بار میدان شهید مطهری

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم تاکید کرد:

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: تکمیل و راه‌اندازی شهرک خودرویی و شهرک صنوف در افزایش آرامش و سیما و منظر شهری به خاطر انتقال صنوف مزاحم به این شهرک‌ها می‌تواند نقش مهمی در مدیریت مطلوب شهری برجای گذارد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم طی سخنانی اظهار داشت: در ماه‌های گذشته اقدامات قابل‌توجهی در زمینه ساماندهی وضعیت واحدهای کپسول‌های گاز LPG صورت گرفته است.

به گفته وی، پروژه شهرک خودرویی و شهرک صنوف دو طرح مهم سازمان میادین است که هم‌اکنون بخشی از واحدهای این دو شهرک تحویل متقاضیان و بخش دیگر نیز با تکمیل عملیات عمرانی واگذار خواهد شد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: تکمیل و راه‌اندازی شهرک خودرویی و شهرک صنوف در افزایش آرامش و سیما و منظر شهری به خاطر انتقال صنوف مزاحم به این شهرک‌ها می‌تواند نقش مهمی در مدیریت مطلوب شهری برجای گذارد.

اصفهانیان مقدم همچنین در ادامه این جلسه، نسبت به مصرف بهینه برق در جایگاه‌های سوخت و ساماندهی واحدهای عرضه میوه و تره‌بار در میدان شهید مطهری تأکید کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/iftk

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا