مدیریت شهری

تملک ۷۶ غرفه میدان شهید مطهری با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خبرداد:

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به تملک 76 غرفه میوه و تره‌بار میدان مطهری از سال 98 تاکنون، از صرف هزینه 320 میلیارد ریالی برای این آزادسازی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، علیرضا مظفری با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای آزادسازی میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری اظهار داشت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون، سازمان میادین در مجموع با صرف اعتباری بالغ‌بر ۳۲۰ میلیارد ریال؛ نسبت به تملک ۷۶ غرفه میدان میوه و تره شهید مطهری اقدام کرده است.
وی از جدّیت و عزم راسخ سازمان میادین و ادامه اجرای این پروژه خبر داد و افزود: بنا داریم باقی تملکات را انجام دهیم و از صنوف فعال خواهشمندیم هرچه سریع‌تر نسبت به فروش این واحدها اقدام نمایند تا این فضاها تبدیل به اماکن مطلوب و موردنیاز مردم شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم معضل میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری را وجود مشاغل عمومی خُرده‌فروش دانست و ابراز کرد: میدان شهید مطهری شاهراه ارتباطی شهر قم محسوب می‌شود و از نگاه زائر و مجاور با مشکلات مانند بلاتکلیفی همراه است؛ حال‌آنکه با راه‌اندازی و استقرار مراکز میوه‌فروشی و خُرده‌فروشی در تمام سطح شهر دیگر الزامی به فعالیت واحدهای فعال این مجموعه وجود ندارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/dx0u

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا