مدیریت شهری

اجرای موفق پروژه‌های چالش آمیز در قم

مدیرکل سابق فنی و طراحی شهرداری قم مطرح کرد:

مدیرکل سابق فنی و طراحی شهرداری قم گفت: طی سال‌های گذشته پروژه‌های چالش آمیز زیادی با موفقیت در قم اجرا و درنهایت منجر به رضایتمندی شهروندان شده است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید فنی و طراحی شهرداری قم اظهار داشت: در سال‌های گذشته شاهد هماهنگی و همراهی در بین بخش طراحی، اجرا و نظارت در مجموعه شهرداری بودیم.

به گفته مدیرکل سابق فنی و طراحی شهرداری قم، طی سال‌های گذشته پروژه‌های چالش آمیز زیادی با موفقیت در قم اجرا و درنهایت منجر به رضایتمندی شهروندان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پروژه‌ها و طرح‌های اجراشده در قم در سال‌های گذشته تغییر و تحول در سطح شهر کاملاً نمایان شده و مسافران ورودی به قم و شهروندان کاملاً این تغییرات را احساس می‌کنند.

خانه‌زاد یزدی با تأکید بر اینکه اداره فنی و طراحی شهرداری قم در اجرا و طراحی تمام پروژه به مباحث کارشناسی پایبند بوده و در برابر چالش‌های غیرعلمی مقاومت کرده است، یادآور شد: در سال‌های گذشته تلاش زیادی شد تا برخی پروژه‌هایی که مقاومت‌های زیادی بر اجرای آن‌ها در شهر قم مانند باغ پرندگان و سایر مراکز تفریحی و تجاری به نحوه شایسته‌ای طراحی و به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jrek

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا