مدیریت شهری

باید کنش گری و کنش سازی روابط عمومی‌ها افزایش یابد

مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: روابط عمومی‌ها 50 درصد نماینده مردم و 50 درصد وکیل سازمان هستند که نیاز امروز افزایش کنش گری و کنش سازی است.

به گزارش ندی قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مهدی کلانترزاده در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه ارتباطات، امور بین‌الملل و امورات فرهنگی در شهرداری اظهار داشت: اقدامات این مجموعه به‌نوعی پیشانی تبیین فعالیت‌هاست.

وی با بیان اینکه 79 نفر در خانواده ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد: 23 نفر از این جمع در سازمان و مناطق بوده و مابقی نیز در 6 حوزه مختلف ستاد مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در این مجموعه بوده ولی نگاه ناقص چارت ابلاغی از وزارت کشور سبب شده که نتوان بهینه از این ظرفیت استفاده کرد، هرچند در بسیاری از شهرها به‌صورت داخلی این چارت با تغییراتی روبرو شده است.

وی بر اهمیت توجه به عبور از روابط عمومی دهه 60 که صرفاً پوشش‌دهنده و انعکاس‌دهنده فعالیت‌های سازمان بود، تأکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها 50 درصد نماینده مردم و 50 درصد وکیل سازمان هستند که نیاز امروز افزایش کنش گری و کنش سازی است.

کلانترزاده اضافه کرد: نگاه مثبت شهردار قم به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل سبب آن شده که بسیاری از اقدامات و کارها در این حوزه به‌خوبی پیش رود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ufs1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا