ورزش

مجموعه ورزشی تختی به بانوان واگذار می شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به مصوبه سفر ریاست جمهوری به قم در خصوص توسعه زیرساخت های ورزشی بانوان، بیان کرد: مجموعه ورزشی تختی به همراه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های ورزش بانوان به زنان استان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری ندای قم  به نقل از ایرنا ،ابراهیم سانی خانی اظهارداشت: با ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته به مجموعه ورزشی تختی امکان بهره برداری کامل از آن جهت ورزش بانوان وجود ندارد و به همین دلیل در فازهای اولیه بخش هایی از آن آماده بهره برداری برای بانوان خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای آماده سازی کامل مجموعه ورزشی تختی جهت استفاده بانوان برای ورزش های مختلف اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نیاز است در حالی که از محل سفر رییس جمهوری فقط ۲۰ میلیارد تومان به این مصوبه تخصیص یافته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اینکه مجموعه ورزشی تختی به زودی به صورت کامل به ورزش بانوان اختصاص خواهد یافت، اظهار داشت: تا زمانی که زیرساخت های لازم جهت جابه جایی هیات های ورزشی مستقر در مجموعه ورزشی تختی فراهم نشود، فعالیت این هیات ها در این محل ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/x28t

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا