ورزش

حضو بانوان فوتبالیست قمی درمسابقات لیگ دسته دوم کشور

قنبری حامی مالی تیم فوتبال بانوان استان قم خبر داد:

ندای قم / رضا ملکی

برای اولین بار در طول حیات فوتبال بانوان عزیزان دختر قمی می توانند در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضوری آبرومند داشته باشند.اخبار ارسالی پیرامون تشکیل این تیم و تلاشهای 3ماهه برای حضوری مقتدرانه در این مسابقات بسیار امید وار کننده و پیام آور شادی نزد اهالی دوست داشتنی فوتبال بانوان ولایت بود.

مهندس قنبری که به همراه همسراش که عاشق ورزش خصوصا فوتبال است حمایت مالی این تیم را به عهده گرفته اند صحبتهای جالبی را در خصوص فرایند تشکیل این تیم به ما داد .قنبری که خود از فوتبالیستهای خوب تیم پرسپولیس در دهه 70بوده دراین مورد می گویند از طریق همسرم معصومه سادات یوسفی که عاشق فوتبال بود اطلاع پیدا کردم که جواز حضور شرکت یک تیم به قم در مسابقات لیگ 2فوتبال ایران داده شده است و به همین منظور آستینها را بالا زدیم و با کمک مسئولان خدوم هیئت فوتبال و جلسات متعدد قرارشد حمایت های تیم به عهده من باشد .
باوربفرمایید وقتی جوش و خروش این عزیزان را دیدم و خوشحالی زائدالوصفی که در حضور از این مسابقات به آنان داده شد را مشاهده کردم احساس کردم که دختران خودم را شاد ساخته ام .با توجه به شرایط فرهنگی مجبورشدیم تمام تمرینات تیم را در استادیوم 72تن در ساعت 12ظهر در گرمای بالای 40درجه با پوششی سخت فوتبال بانوان برگزار نماییم .
نرگس دهکردی از مربیان خوشنام قمی کار هدایت این تیم را به عهده گرفته و همسر بنده نیز بعنوان مدیر مسائل این تیم را پیگیری می نماید .وقتی بچه ها برای اولین بار توانستند در زمین چمن یادگار امام (ره) تمرین کنند انگار دنیا را به آنها داده بودیم و در این خصوص از مسئولان هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان سپاس گذاری می نمایم.
حضور اسطوره فراموش نشدنی فوتبال قم استاد احمد بیگدلی در پایان تمرین این تیم و صحبتهای دلنشینی که برای این عزیزان داشت موجی از امیدواری برای آنان را به وجود آورد و قول مساعدی که ایشان در خصوص حمایت مالی از این تیم داشتند ما را امیدوار کرد.
تهران یا سنندج قراراست میزبانی متمرکز این بازیها را به عهده بگیرند و من امیدوارم که با نمره قبولی از این مسابقات سر افرازانه به قم بازگردیم اما حمایت بیشتر مسئولان را طلب می کنیم .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jsoi

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا