ورزشویژه

تیم فوتسال فردوس قم در لیگ برتر حضور خواهد داشت

مدیرعامل باشگاه فردوس قم :

مدیرعامل باشگاه فردوس قم  گفت :خوشبختانه با حمایت رسانه‌ای و مطالبه گری که ایجاد شد اتفاقات خوبی رقم خورد و با حمایت استاندار قم و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصمیم گرفتیم در لیگ  برتر فوتسال کشوربمانیم و تیم را احیا کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری ندای قم ،علی رادپور در گفت و گویی بابیان اینکه بیانیه رسول قلی زاده به عنوان مالک تیم یک درد دل ورزشی بود و جنبه فشار برای مسئولین را داشت اظهارداشت : درست است که بیان شده بعد از قرعه کشی مسابقات، امکان فروش امتیاز تیم‌ها وجود ندارد اما با توجه به اینکه چند تیم ازجمله زندی بتن کلاردشت و سیمان سپاهان انصراف داده‌اند ممکن است با استفاده از تبصره‌ای امکان جابجایی تیم‌ها را فراهم کنند.

رادپور با اشاره به اینکه وضعیت به گونه‌ای نبوده است که مسئولین استانی به طور کلی همکاری نکرده باشند، اظهار کرد: در برنامه تلویزیونی که با حضور دکتر باقری برگزار شد نیز بیان کردم که من این تیم را منحل شده می‌دانم و برای احیای آن باید همتی در مسئولین استانی ایجاد شود.

روی قول حمایت مسئولان استان حساب ویژه کرده ایم

وی ضمن تشکر از رضا جعفری، دکتر ملکی، عباسی، جانقلی و… برای حمایت رسانه‌ای از تیم فردوس قم بیان کرد: خوشبختانه با بحث رسانه‌ای و مطالبه گری که ایجاد شد اتفاقات خوبی رقم خورد و با حمایت استاندار قم و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصمیم گرفتیم در لیگ بمانیم و تیم را احیا کنیم.

رادپور اضافه کرد: حمایت‌های انجام شده تاکنون به صورت وعده بوده است اما با توجه به اعتبار و اعتمادی که نسبت مدیرکل ورزش و جوانان قم و استاندار قم داریم قدم اول را بزرگ برداشتیم و جلوی خروج تیم از استان را گرفتیم و در قرعه کشی شرکت کردیم اما انتظار داریم آن‌ها نیز قدم اول را بزرگ بردارند.

وی با اشاره به اینکه اگر تا آخر هفته وعدهای بیان شده به صورت مکتوب ارائه نشود تیم را منحل می‌کنیم، تصریح کرد: درست است که تیم در قرعه کشی شرکت کرده است و از استان خارج نمی‌شود اما دو گزینه با قدرت ادامه داد و انحلال تیم و سقوط به دسته دو را داریم.

مدیرعامل باشگاه فردوس قم بابیان اینکه حداقل هزینه‌های این تیم سه و نیم تا چهار میلیارد تومان است و بیان کردیم که نیمی از هزینه‌ها را به عهده بگیرند و نیم دیگر را خودمان تأمین می‌کنیم، گفت: این تیم برای شخص نیست و سرمایه استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم به سرنوشت شیمیدر دچار نشویم، اظهار کرد: مدیرعامل شیمیدر دغدغه مالی نداشت و به تقدیر و تشکر و حمایت معنوی از سوی مسئولین راضی بود.

 

مدیرعامل شیمیدر پیشنهاد واگذاری  تیم فوتسال فردوس را نپذیرفت

رادپور ادامه داد: پیشنهاد واگذاری به شیمیدر را مطرح کردیم اما با توجه به سختی‌هایی که در استان متحمل شده بودند موافقت نکردند و بیان کردند که تصمیم دارند که از استان خارج شوند.

وی با تأکید بر اینکه ورزش اول کشور فوتبال و ورزش اول استان قم فوتسال است، گفت: فوتسال ایران بالاترین سطح فوتسال است آسیا است و استان قم مهد فوتسال است.

رادپور با اشاره به اینکه سه نماینده در لیگ برتر رده‌های پایه‎ای داریم، تصریح کرد: قم قیصر فوتسال آسیا است و همانند آن نداریم.

وی یادآور شد: طاها نعمتی، اصغر حسن زاده، رضا وفایی و… که از بزرگان فوتسال ایران هستند از قم معرفی شدند اما به دلیل اینکه ظرفیتی نبود که در قم بازی کنند بعد چهره شدن از قم خارج شدند.

مدیرعامل باشگاه فردوس قم افزود: مسعود عباسی نیز که به عنوان پدیده فوتسال معرفی شد همانند این افراد است اما به دلیل تعصبی که به این شهر و تیم فردوس دارد با وجود پیشنهاد‌های متعددی که دریافت کرده پای این تیم مانده است و می‌جنگد.

وضعیت کادر فنی، بازیکنان و اسپانسر تیم بزودی مشخص می شود

وی اظهار کرد: برای اسم تیم با دو شرکت به توافق رسیده‌ایم و در چند روز آینده رونمایی می‌شود و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و برای اسپانسر پیراهن نیز مذاکراتی انجام شده است.

رادپور در خصوص بازیکن‌ها و کادر فنی نیز بیان کرد: برگ‌های برنده مان را رو نمی‌کنیم ولی تاکنون مذاکراتی انجام و قراردادهای داخلی امضا شده است که در روزهای آینده معرفی می‌شوند.

می‌خواهیم باشگاه را تبدیل هولدینگ کنیم

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی داریم و اگر گردنه سخت امسال را رد کنیم برای سال آینده برنامه‌های خوب برای سال آینده داریم، عنوان کرد: درست است که به عنوان یک تیم حرفه‌ای فعالیت می‌کنیم اما علاوه بر جایگاه حرفه‌ای که داریم باید فعالیت‌های حرفه‌ای نیز داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فردوس قم ادامه داد: یکی از ایده‌هایی که داریم معرفی مدیر رسانه‌ای و راه‌اندازی کانال و پل‌های ارتباطی هواداری است تا بتوانیم با هواداران تبادل داشته باشیم همچنین می‌خواهیم باشگاه را تبدیل هولدینگ کنیم که هم هواداران بتوانند سهام آن را خریداری کنند و هم صنعتگران استان سرمایه‌گذاری کنند و بتوانند درامد زایی داشته باشند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ut8b

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا