ورزش

تعامل هیئت فوتبال و کانون تضمینی برای پیشرفت مربیان فهیم قمی

در نشست هم اندیشی کانون مربیان فوتبال استان قم مطرح شد؛

ندای قم / یادداشت / رضا ملکی
تلاشهای بسیار عباس رحمانی بازیکن قدیمی و مربی با اخلاق و با دانش فوتبال قم درطول سالها مدیریت کانون مربیان فوتبال قم ستودنی بود.
این وظیفه در سال جدید به مهدی رضائی از مربیان اخلاق مدار،فهیم و با دانش فوتبال ولایت سپرده شد تا مربیان تلاشگر قمی بتوانند با تعامل با این کانون در مسیر پیشرفت دانش فنی قرار گیرند.
استاد رضا کردی،دکتر پورکیانی،رضا ملکی،رضا بختیاری،حسین گنجیان و یوسفی با کارنامه ای درخشان در فوتبال و سنگر دانشگاهی عصای دست رضائی شدند تا این کانون بتواند در مسیر صحیح و درست خود قرار گرفته و رنگ و بوئی تازه در مسیر دانش افزائی مربیان ایجاد نماید.
نشست هم اندیشی بر این اصل استوار بود که اگر تعامل بین هیئت فوتبال و کانون نباشد مسیر حرکت با دست انداز از روبرو خواهد شد.
در جشن فوتبالی هیئت فوتبال آنجا که نفرات مشخصی به سالن زیبای دانشگاه پردیس دعوت شده بودند خبری از حضور مدیر کانون و اعضاء آن نبود و این باعث رنجش شد.
دکتر باقری رئیس هیئت فوتبال قم خود از سنگر مقدس دانشگاه سالها کار تعلیم جوانان برومند ایران زمین را عهده دار بوده و هست او خوب می داند که تعامل داشتن با گروهی که مورد وثوق اهالی فوتبال بوده و کارنامه ای درخشان از خود در فوتبال ولایت باقی گذاشته اند می تواند عصای دست او در مسیر روبه پیشرفت مربیان فهیم قمی باشد.
استاد دکتر پورکیانی با مدیریت والا و شایسته در سطح دانشگاهی کشور،استاد رضا کردی مدرس فدراسیون و افتخار مربیان قمی در قطر،استاد حسین گنجیان مربی فهیم و مسئول کمیته مربیان فوتبال قم،استاد رضا بختیاری از دانش آموختگان فوتبالی قم در مستطیل سبز،استاد مهدی رضائی مسئول خدوم این کانون و یوسفی جوان با آینده ای روشن در مسیر مربی گری فوتبال آمده اند تا درکنار هیئت فوتبال باشند و ما این انتظار را از هیئت فوتبال داریم که حتما نگرشی اصولی به مورد اشاره شده داشته باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wa2i

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا