ورزشویژه

بزرگان فوتبال قم تجلیل شدند

دورهمی باشکوه سهیلی ها ؛

ندای قم/ گزارش /رضا ملکی ؛برگهای زرین فوتبال قم با عبور از مرز شصت سال در حالی ورق خورد که با حضور تنی چند از بزرگان فوتبالی ولایت مراسم های دورهمی و مرور خاطرات باشکوه گذشته موسپیدان در دستور کار این عزیزان قرار گرفته و تاکنون تیمهای صنعت نفت،کیان و سهیل توانسته اند با برگزاری مراسم های باشکوه لبخند رضایت را برلبان دوست داشتنی کهن کسوتان فوتبال قم بنشانند.
این بار در شب میلاد حضرت رسولاکرم (ص) و بزرگ و رئیس مکتب شیعه آقا امام جعفر صادق(ع) به همت محمد نوروزی از فوتبالیستهای اخلاق مدار تیم سهیل که در دنیای صنعت جزء مدیران برجسته کشور محسوب می شود گردهمایی بازیکنان خوب تیم سهیل در سالن اجتماعات آموزش و پرورش باحضوربیش از 80 بازیکن ادوار مختلف در کنار پیشکسوتان بزرگ فوتبال قم برگزار وشبی خاطره انگیز در آلبوم فوتبال ولایت به ثبت رساندند.
مجری مراسم رضا ملکی در ابتدای شروع این اجتماع باشکوه از بزرگانی گفت که قرار بود دراین مراسم از آنها تجلیل شود.
مرحوم استادعلی تجویدیان نمونه در اخلاق و تعلیم وترییت
مرحوم علی تجویدیان بعنوان اولین نفر در حضورفرزند برومند حمید مورد تجلیل قرارگرفت خاطرات باشکوه اش از زبان ملکی بیان گردید.اخلاق والا،ایثار،از خود گذشتگی،مهربانی و دانش فنی بالا در کنار امتیاز یک پدر خوب و نمونه بودن ویژگی های بود که درخصوص استاد مرحوم تجویدیان گفته شد.
تابلو منقش به تصویر زیبای استاد توسط احمد حاجی زاده معاون سیاسی،امنیتی استانداری که خود از فوتبالیستهای برجسته فوتبال قم بود اهداء گردید.
حسین جاوید فر(بی تا)نیم قرن تلاش خالصانه برای فوتبال قم
حسین جاوید فر چهره دوست داشتنی فوتبال قم با وجود بیماری با حضور پررنگ خود و دستان گرم حاضران در جلسه مورد تشویق قرار گرفت.نیم قرن خدمت صادقانه و خالصانه برای فوتبال قم و کمک به دردمندان و نیازمندان چیزی بود که در خصوص زندگی استاد حسین جاوید فربیان شد.اصغر بشری از بزرگان فوتبال قم هدیه زیبای تابلو فرش منقش به تصویر حسین جاوید فر را بهوی اهدا نمود.
مهدی واحدی ؛کاپیتان و مهاجم ارزشمند فوتبال قم
مهدی واحدی مهاجم خوب سال‌های گذشته فوتبال قم که ۵ سالی است از بیماری مزمنی رنج می‌برد و در کنار یار دوست داشتنی و همیشگی خود محمد جندقی مورد تجلیل جمع حاضر دراین مراسم با شکوخ قرار گرفت اخلاق شایسته و بازی‌های خوب و درخشان او برای حاضران بازگو شد تا لبخند شادی به روی لبان مهدی واحدی نقش بندد. تقی کشوری مدافع بزرگ و شایسته فوتبال قم هدیه ارزشمند واحدی را به او تقدیم نمود.
حسین افضلی ؛هافبک مقتدر،جنگنده و با تکنیک
حسین افضلی چهره نامدار فوتبال قم با تشویق گرم دوستان هم باشگاهی مورد تقدیر قرار گرفت. اقتدار او در خط میانی تیم سهیل و منتخب قم و جنگندگی بی امان اش همراه با تکنیک ستودنی اش برای حاضران بازگو شد تا هدیه وی با دستان مهدی غیاثی یکی از برجسته‌ترین فوتبالست های قم تقدیم گردد.
حسین وزیری چهره بی‌بدیل و فراموش نشدنی فوتبال قم
حسین وزیری را می‌توان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال قم در ۶۰ سال گذشته معرفی نمود. تکنیک والا ،ضربات دقیق با شوت‌های بی‌امان ش با هر دو پا ،پرش بی‌نظیرش تا خط افقی دروازه برای زدن ضربه سر،کاشته‌های بی‌نظیرش و فرارهای انفجاری او را به عنوان یک چهره ماندگار بی‌بدیل و فراموش نشدنی فوتبال قم در خاطره‌ها به ثبت رسانده است .
تشویق بی‌امان حاضران در جلسه از وی که همراه با اهداء هدیه وی توسط دکتر رضا گلباشی از بهترین مهاجمان فوتبال و فوتسال تاریخ فوتبال قم به وی داده شد از جمله زیبایی‌های دیدنی این مراسم بود
رضا کشوری ؛هافبکی طراح و مدیری لایق
رضا کشوری چهره دوست داشتنی فوتبال قم از جمله دیگر نفراتیبود در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.مغز متفکرخط میانی فوتبال قم با پاس‌های طلایی و طراحی حملات مختلف امان را از خط دفاعی حریف می‌گرفت.
در کنار مدیریت شایسته‌اش در سمت مدیرعاملی باشگاه صبای قم و در حال حاضر ریاست سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از او چهره‌ای شاخص در فوتبال ایران ساخته که مجری مراسم او را به عنوان نماد افتخار فوتبال قم در کشور معرفی نمود.
دستان گرم و شایسته دکتر حمید اویسی که خود در چندین مراسم گذشته فرماندهی مراسم‌های تجلیل را به عهده داشت هدیه استاد رضا کشوری را به او تقدیم نمود.
محمد نوروزی؛ بازیکن خوب و شایسته فوتبال قم
محمد نوروزی بازیکن خوب و شایسته فوتبال قم و سهیل که از مدیران شایسته صنعت کشور به شمار می‌رود و به عنوان میزبان مراسم حضورداشت توسط یار دیرین خود دکتر حمید اویسی مورد تجلیل قرار گرفت محمد نوروزی با داشتن یک زمین چمن طبیعی در کارخانه‌اش و پذیرایی همه هفته از اهالی فوتبال قم با بازی‌های دورهمی همواره سعی در زنده نگاه داشتن خاطرات گذشته دارد و این بارآقا محسن کاپیتان پرافتخار سهیل هدیه ارزشمند او را تقدیم نمود تا خاطر مردان خوب و صادق فوتبال قم همواره در یادها زنده بماند.
ماشاالله اکبری ابوالفضل رضایی لیدرهای متعصب
دو تن از لیدرهای همیشگی تیم سهیل که سابقه حضور ۲۰ ساله در سکوهای تماشاگران را داشتند در حالی مورد تقدیر قرار گرفتند همواره این عزیزان خارج از مستطیل سبز لبخند شادی را بر لبان دوستان جاری می‌ساخته‌اند.
در دستور کار برگزارکنندگان این مراسم تجلیل از ماشاالله اکبری و ابوالفضل رضایی قرار گرفت که به ترتیب با دستان بکائی بازیکن دوست داشتنی فوتبال قم، احمد کشوری از فوتبالیست‌های ارزشی ولایت هدایای خود را دریافت دارند برگزاری چنین مراسم دیدنی و احترام ویژه به کهن کسوتان می تواند درس‌های بزرگی برای جوانانی باشد که در خواب خرگوشی به سر برده و تعریفی از پاس داشت و احترام به مردان رنج دیده صحنه ورزش را در خاطر خود ندارند.
امید دارد که همچنان این مسیر پویا و پایدار باشد و پروردگار یگانه به دست اندر کاران آن سلامتی عطا فرماید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/krnm

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا