ورزش

با آینده داران قفس توری دروازه های فوتبال قم

حمید وردی محمدی جسور، مطمئن ، جواد سیجانی با سیوهای زیبا واخلاقی والا؛

ندای قم/ رضا ملکی
دنیای دروازه بانی مقوله ای جدا از دیگر بازیکنان درمستطیل سبز محسوب می شود و برای اینکه خواسته باشی در چارچوب قفس توری قرار بگیری ومسیر سخت دروازه بانی را طی نمایی ومی بایست وجه تمایزی بالاتراز دیگر بازیکنان در زمین بازی دانسته باشد
به گزارش ندای قم ،جسارت،شهامت،دیدباز وهدایت آگاهانه چون فرماندهی مقتدر در درون زمین می تواند یک دروازه بان را بعنوان رمز اصلی پیروزی در بازیها معرفی نماید و این آرزوی هر مربی خوبی است که یک دروازه بان خوب و ممتاز درون دروازه تیمش داشته باشد .در 70 سال گذشته دروازه بانان قمی همواره در تمامی میادین چهره بودند و از آنان با شایستگی یاد میشد خصوصا دهه 60 و 70 که دوران شکوفائی دروازه بانان قمی بود .
در دهه 90 دیگر شاهد جوش و خروش گذشته دروازه بانان شایسته قم در میادین نبودیم تنها چند چهره بودند که با شجاعتی بی نظیر توانستند در تیمهای حاضر در مسابقات لیگ کشوری نمایان باشند.محمد رضا وفائی از جمله دروازه بانانی بود که هم اکنون در تبریز مشغول بازی در لیگ فوتسال ایران است اما قصد داریم به تناوب از درون دروازه آینده داران فوتبال قم را معرفی نماییم و در خطوط 3گانه بعدی استعدادهای درخشان را معرفی نماییم .
برای شروع به دو دروازه بان فعلی حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال قم می رسیم که بنابر تخصص نگارنده در حال حاضر جزبهترین دروازه بانان فوتبال قم می باشند .

حمید اله وردی با آینده ای درخشان
روز تولدش با جشن با شکوه ملی همراه بود روز آزادی خرمشهر و عزیز شادی ملت شریف ایران در این روز با شکوه با تولد فرزندی برومند به نام حمید همراه بود .پدرش اله ورد از بهترین دروازه بانان فوتبال قم محسوب میشد و حتی می توانست در بدنه تیمهای ملی نوجوانان و جوانان در ایران چهره شود.
در کنار پدر دوران کودکی را با توپ و دروازه پشت سر گذاشت و خیلی زود در تیمهای نوجوانان،جوانان،امید و بزرگسالان صبا بعنوان چهره ای شاخص و دوست داشتنی معرفی شد .
تیمهای پیام و عقاب نیز از وجودش درون دروازه بهره مند گردیدند و این در حالی بود که در کنار نقش اساسی پدر گرانقدرش که در آموزش اصول نوین دروازه بانی برایش رقم خورده بود مربیان خوب دروازه بانی چون شاکری،کمیجانی،محمدزاده،نظیمی،استاد علی شریفی ومرحوم نادر باقری درتکامل فنی وی نقش بسزایی را ایفا نمودند .
حمید لیسانس حسابداری دارد هم اکنون در بدنه آتش نشانی مشغول به خدمت سربازی می باشد . تیم خوب وشایسته نونیو نیز از وجود او درون دروازه استفاده میکند.شش دانگ بودن،جسوری واطمینان خاطر در قفس توری دروازه از امتیازات جوان رعنای فوتبال ما میباشد.
جواد سیجانی با اقتداری بی نظیر درچارچوب دروازه
مدت شش ماه است که از نظر فنی او را زیر نظرگرفتم اولین فاکتور مثبت او اخلاق والا وافتادگی وی در مستطیل سبز بود وبعد استعدادی بی نظیر را در درون دروازه از او یافتم.
هیجده ساله است5 سال سابقه بازی در مسابقات کشوری مناطق،لیگ برتر نوجوانان،لیگ جوانان وبزرگسالان را دارد.
مربیان خوبی برایش زحمت کشیده اند موسی رفیعی،جلال قریشی،حسن موسوی،صادق عظیمی وسعید محمدزاده مربیانی هستند که در شکوفائی او درون دروازه نقش داشته اند.از لحاظ فنی کمبودهای بسیاری داشت اما چالاکی هماره با شیرجه های بلند ودیدنی واستعداد درخشان برای کشوفا شدن مسیر آموزش فنی وی را بسیار آسان ساخت.
بدون شک می توانم بنویسم که اگر او قدر خود را بداند وبه شدت تمریناتش اضافه نماید می تواند نماینده شایسته ای برای فوتبال استان قم درکشور باشد.
جواد هم اکنون درتیم عقاب وظیفه حراست از دروازه جوانان وبزرگسالان را بعهده دارد ونمایش بسیار خوبش درمسابقات لیگ برتر از او چهره ای درخشان درچارچوب دروازه نشان میدهد.
برای دروازه بانان آینده دار فوتبال استانمان آرزوی موفقیت ورسیدن به قله های افتخار را داریم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ca6z

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا