سلامت

انجام هزار و ۲۳۸ مورد بازدید نظارت بر درمان

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد؛

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: در هشت ماه امسال هزار و ۲۳۸ بازدید نظارتی از مراکز درمانی انجام شده است که ۳۵۲ مورد اخطار کتبی و ۱۵ مورد منجر به پلمب شده‌ است.

به گزارش ندای قم ،دکتر مجید محبی به ارائه گزارش تعداد مراکز تحت پوشش نظارت معاونت درمان قم اشاره کرد و گفت: مجموع مراکز تحت پوشش نظارت این معاونت هزار و ۲۵۰ مرکز هستند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: بیشترین مراکز تحت پوشش نظارت معاونت درمان مربوط به مطب‌های دندان‌پزشکان عمومی و متخصص با ۲۷۱ مورد و همچنین مطب پزشکان متخصص و فوق تخصص با ۲۹۸ مورد بوده است.

وی با بیان آمار بازدید‌های نظارت بر درمان طی هشت ماه نخست سال جاری، گفت: کل بازدید‌ها هزار و ۲۳۸ مورد بوده که ۳۵۲ مورد اخطار کتبی و ۱۵ مورد منجر به پلمب و صورت‌جلسه تعطیلی شده‌اند؛ همچنین صد و ۵۳ مورد نیز به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شده‌اند.

دکتر محبی به راه‌اندازی قرارگاه نظارت و ارتقاء نظام سلامت در دانشگاه اشاره کرد و افزود: اولین جلسه قرارگاه استانی با حضور ریاست دانشگاه، نماینده دادستان، دادستان انتظامی نظام پزشکی و مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بررسی آسیب‌شناسی چالش‌های مرتبط با حوزه سلامت و رویکرد دانشگاه در پیشگیری و مقابله با تهدیدات سلامت جامعه موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/iaks

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا