اجتماعی

کشف 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه خبر داد.

 

به گزارش ندای  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار “بهادر اسماعیلی” اظهار داشت: در پیگیری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی قصد دارند با 2 دستگاه خودرو پژو پارس محموله مواد مخدر را از یکی از استان های مرکزی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت

وی تصریح کرد: ضمن هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام هر 2 خودرو را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه با تلاش مأموران خودروها متوقف و با دستگیری 3 قاچاقچی، خودروها نیز برای بازرسی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

وی گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته، 100کیلو و 450 گرم تریاک در قالب 10 بسته کشف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

مبارزه جدی  پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه  از احتکار مواد اوليه توليد گرانول به ارزش 82 میلیارد ریال در قم خبر داد .

سردار اسماعیلی اظهارداشت: در راستاي طرح سراسری مبارزه با احتکار کالا و در پي رصد مأموران پليس امنيت اقتصادي استان مبني بر احتکار مواد پتروشيمي در شهرک صنعتی شکوهیه، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه پلیس ضمن شناسایی انبار مذکور، با هماهنگی مرجع قضائی و همراهی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزي به محل مورد نظر اعزام و 205 هزار و 250 کیلوگرم مواد اوليه توليد گرانول کشف که در این رابطه هيچ گونه اسناد و مدارک خريد ارائه نشده و طي استعلام از سامانه جامع انبارها مواد پتروشيمي مکشوفه نيز در سامانه ثبت نشده بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان 82 میلیارد ریال برآورد شده است، از تشکیل پرونده قضائی در این رابطه خبر داد.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات را در این زمینه در اسرع وقت و از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/5mj4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا