اجتماعیویژه

محدویت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی درقم

رئیس پلیس راهور استان قم اعلام کرد:

رئیس پلیس راهور استان قم، محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورای حسینی درقم را تشریح کرد.
به گزارش ندای قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا صدفی با اشاره به حرکت دسته‌های عزاداری در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و حضور خیل عظیم زائران و عزاداران حسینی گفت: در خیابان‌های اطراف حرم مطهر، محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است.
سرهنگ صدفی افزود: محدودیت ترافیکی پلیس در خیابان‌های امام موسی صدر (خاکفرج) از پل رضوی، میدان سعیدی، تقاطع چهار راه غفاری، خیابان اراک، دوربرگردان تقاطع حجتیه، دوربرگردان بلوار شهید منتظری، میدان جانبازان تا چهار راه شهدا، تقاطع ناشران تا میدان روح الله، تقاطع عمار یاسر – آذر به سمت چهار راه بازار، خیابان ۱۹ دی (باجک) از روبروی مخابرات به سمت چهار راه بازار و از پل علیخانی به سمت چهار راه بازار، اعمال می‌شود.
وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم برای سهولت در رفت و آمد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از وسیله شخصی، خودروی خود را سعی نکنند حتما در نزدیکی حرم مطهر پارک کنند و از پارکینگ‌های عمومی برای رفاه حال زائران دیگر شهر‌ها و جلوگیری از تکمیل ظرفیت آن‌ها استفاده نکنند.
اعلام محدودیت‌های برون ‌شهری
رییس پلیس راه استان قم همچنین با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح محورهای برون‌شهری استان، گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه به همین مناسبت و تقارن آن با تعطیلات پایانی هفته، محورهای مواصلاتی استان به‌خصوص محور قم – سلفچگان از حجم ترافیک سنگینی برخوردار خواهد شد.
سرهنگ مختار پناهی افزود: به همین منظور و برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور و به حداقل رساندن تصادفات جاده‌ای، محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای استان قم به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی اضافه کرد: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ هفدهم مردادماه جاری در محور سلفچگان به قم (باند رفت به سمت قم) ممنوع می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان این‌گونه وسایل نقلیه می‌توانند از محور اتوبان ساوه – تهران به‌عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/gmit

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا