اجتماعیویژه

رسانه ها اثرگذارترين عامل نظم،امنيت اجتماعي و مشارکت مردمي هستند

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم :

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت : امروزه رسانه نقش انکار ناپذیری در تحولات سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی دارد .
به گزارش ندای قم ،سرهنگ “حسن عبدالرضایی” و هیئت همراه دربازدید از روزنامه”ایمان” ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دکتر حسین عبداللهی مدیر مسئول فقید این روزنامه در نشست تعاملی بامدیران این رسانه اظهارداشت: در این شرایط که دشمن تمام توان خود را برای فشار بر مردم بکار بسته و با انواع تحریم ها نتوانسته بر عزم راسخ ملت مقاوم ایران برای مقابله با دشمنان خدشه ای وارد کند، از طریق آلوده کردن بستر فضای مجازی و انتشار اخبار کذب و به دور از واقعیت در صدد ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حال که دشمن در تمام عرصه ها شکست خورده با تمام توان لشکر مجازی خود را به راه انداخته تا به خیال خام خود بتواند از آب گل آلود ماهی بگیرد ، در این برهه از زمان وظیفه ماست تا با اقدامات متقابل ، این حربه آنان را نیز خنثی کرده و جواب دندان شکنی به آنان دهیم .
وی همراه و همگام بودن رسانه با معیارها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستار و اعلام داشت: تعامل بین رسانه و مسئولان در ارتقاء خدمات رسانی مطلوب به مردم و انعکاس به موقع و حقیقی وقایع ، جلوگیری از ایجاد تنش و شایعه پراکنی را به دنبال دارد.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم افزود:رسانه هاي ديداري و نوشتاري در صورت هدايت صحيح و روشنگري ،كاركردي امنيت ساز داشته و نقش تعيين كننده اي در ثبات، پايداري و استحكام آرامش و امنيت جامعه دارند.
وي انعكاس مطالبات مردمي و نگاه انتقادي به عملكرد دستگاه ها را رسالتي مهم براي رسانه ها خواند و اضافه کرد: نقد رسانه ها باعث مي شود ضعف ها و اشکالات را خوب تشخيص دهيم.
سرهنگ عبدالرضایی بیان داشت: رسانه ها با کارکردهاي مشخص و تعيين‌شده خود به‌عنوان اثرگذارترين عامل نظم،امنيت اجتماعي،همبستگي و مشارکت مردمي محسوب مي‌شوند و پلیس نيز در جهت استفاده از اين ظرفيت همواره تعاملات هدفمند و اثربخشي را در عرصه‌هاي مختلف با اصحاب رسانه داشته است.
روح اله کرمانی نیز در این بازدید با بیان اینکه مرحوم دکتر حسین عبداللهی در سه فعالیت رسانه ای خود در استان قم بیشترین تعامل و همکاری را با مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم در راستای تامین نظم و امنیت مردم این استان داشت گفت: مجموعه روزنامه ایمان تلاش دارد راه و مسیری را که مدیر فقید خود پی ریزی نموده اند را ادامه دهند در همین راستا آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها می باشد .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/x89r

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا