اجتماعیویژه

از بین رفتن سرمایه با عضویت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

رئیس پلیس آگاهی استان قم هشدارداد:

رئیس پلیس آگاهی استان قم  نسبت به عضویت افراد در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای تحت عنوان شرکت “قوچ پین، کیوتن و تیمون” به عنوان شرکت‌های تبلیغاتی برای مراکز بزرگ خرید‌های آنلاین جهانی هشدار داد.

به گزارش ندای قم به نقل از پلیس قم ،سرهنگ میکائیل قهرمانپور اظهارداشت کاخیراً شرکت‌هایی تحت عنوان شرکت قوچ پین (نام انحصاری Qoojpn کشور ژاپن)، کیوتن (نام انحصاری Qoo۱۰ کشور ژاپن) و تیمون (نام انحصاری TMON کشورکره جنوبی) به عنوان شرکت‌های تبلیغاتی برای مراکز بزرگ خرید‌های آنلاین جهانی (اعم از آمازون– نتلر– وال مارت– علی بابا و…) درفضای مجازی فعالیت می‌کنند.

قهرمانپور افزود: فعالیت این شرکت‌ها از طریق عضویابی اینترنتی است و اولین فردی که در سایت عضو می‌شود با فرستادن لینک دعوت برای دوستان وآشنایان خود آن‌ها را عضو سایت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: این شرکت‌های هرمی به افراد وعده می دهند که زیر مجموعه خود را افزایش دهند تا درآمد بیشتری نصیبشان می شود و از این طریق یک شبکه هرمی را ایجاد می‌کنند و سرمایه افراد را از بین می‌برند.

سرهنگ قهرمانپور افزود: مرکزیت این نوع شرکت‌ها در خارج از کشور است و عمده فعالیت آن‌ها در کشور ترکیه است که از طریق مسافران مرزی به خصوص استان‌های شمال غربی معرفی می‌شوند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/yaxx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا