حوزه علمیه

 بیان موفقیت در حوزه بهداشت از مصادیق جهاد تبیین است

آیت الله سعیدی در دیدار وزیر بهداشت:

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)‌ گفت: بیان موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان از مصادیق بارز جهاد تبیین است.

به گزارش ندای قم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم بیان اقدام‌های انجام‌شده در حوزه‌های بهداشت و درمان، افزود: یکی از اقدام‌های دولت سیزدهم موضوع مهار و کنترل ویروس کروناست.

وی ادامه داد: دولت آیت الله رئیسی در موضوع کرونا با همه محدودیت‌های بین‌المللی برای نظام جمهوری اسلامی ایران توانست عملکرد موفقی داشته باشد.

سعیدی تأکید کرد: باید اقدام‌های انجام‌ شده در حوزه بهداشت و درمان را به‌ خوبی تبلیغ و برای مردم بازگو کرد.

وی گفت: بیان اقدام‌ها و فعالیت‌های نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان و رسانه‌های بیگانه را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از نخبگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز کرد: در حوزه‌های مختلف پزشکی نخبگان زیادی در ایران اسلامی فعالیت می‌کنند که باید این فعالیت‌ها با هدایت مسئولان به سمت حل مسائل و پاسخ به نیازهای جامعه سوق داده شود.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات این وزارت‌خانه در حوزه بهداشت و درمان ارائه کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز به قم سفر کرد، عین‌اللهی قرار است در این سفر  با برخی مراجع عظام و علما دیدار و گفت‌وگو کند. ارائه گزارش اقدام‌های صورت گرفته و برنامه‌ها در دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان از جمله اهداف سفر وزیر بهداشت به شهر مقدس قم است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wzh7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا