سیاسی

منعی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیست

وزیر کشور :

وزیر کشور در موضوع نشاط اجتماعی و حضور مردم در ورزشگاه ها گفت: از نظر ما منعی برای حضور مردم عزیز در ورزشگاه ها نیست.

به گزارش ندای قم ،احمد وحیدی روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با برخی علما و مراجع تقلید قم در  درجمع خبرنگاران  در پاسخ  به سوال خبرنگاری  مبنی بر زمان پایان محدودیت های انرژی برای صنایع گفت: در روزهای آتی پیش بینی می شود که با موج سرمای جدیدی در روزهای اولیه بهمن ماه مواجه شویم که همچنان باید مدیریت ها صورت پذیرد.

وزیرکشور افزود: با مدیریت و میدان داری خوب مردم و دولت ، کسی در کشور دچار مساله حادی نشد، البته صنایع و مردم کمک کردند و صرفه جویی ها نقش زیادی در مدیریت بهینه انرژی داشت و دارد.

وی اظهار داشت: در برخی کشورهای غربی و آمریکا که ادعای اول بودن در دنیا را دارند، آمار رسمی ۵۶ جانباخته است و ممکن است آمارهای غیر رسمی بیشتر از این باشد و کشورهای اروپایی آمار ارائه نمی کنند اما تلفات داشتند.

وحیدی در مورد دغدغه های علما و مراجع تقلید در دیدارهای امروز خود گفت: چند نکته محوری را مراجع عنوان کردند که آمادگی برای مقابله با دشمنان خارجی که برای مقابله با ما کمر بسته اند و استواری و و توان ایستادگی کشور در مقابل توطئه ها، از جمله دغدغه هایی بود که بیان شد.
وزیر کشور افزود: در مورد معیشت مسایلی از سوی علما مطرح شد و عنوان کردیم که با تاکید رئیس جمهوری مسائل معیشتی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: علما هم‌چنین تاکیداتی روی مسائل اجتماعی و موضوع حجاب و عفاف داشتندکه باید بیشتر این مسائل را دنبال کنیم.

وحیدی در موضوع نشاط اجتماعی و حضور مردم در ورزشگاه ها گفت: از نظر ما منعی برای حضور مردم عزیز در ورزشگاه ها نیست.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/r86p

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا