پاسخ به بیش از 34هزار درخواست شهروندان در مهرماه سال جاری
مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم خبرداد:
مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم در مهرماه با پاسخ به بیش از 34826 درخواست شهروندان در قالب تماسهای سامانه 137، گام مهمی در عملی ساختن مطالبات شهروندی برداشته است.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری؛ مهدی کلانترزاده در گفتوگویی با اشاره به عملکرد سامانه 137 در مهرماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: شهرداری قم در مهرماه به 34 هزار و 826 درخواست شهروندان در قالب تماسهای سامانه137 پاسخ داده که بیشترین تماسهای گرفته شده با سامانه 137 مربوط به نظافت و بهداشت مناطق مختلف شهر بوده است.
وی با اشاره به آمار تماسها افزود: در مهرماه، ۲۶۱۳ تماس از سوی شهروندان در خصوص مسائل نظافتی در تمام مناطق هشتگانه به ثبت رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه درخواستهای مرتبط با پارکها و فضای سبز، با ۱۵۵۸ تماس در رتبه دوم قرار داشته، خاطرنشان کرد: پس از بررسی موضوعات مطرحشده از سوی شهروندان، نظافت با ۱۰۶۹ تماس، بیشترین میزان توجه را به خود جلب کرده که این آمار نشاندهنده اهمیت مسائل بهداشتی و محیطی برای مردم شهر قم و نیاز به تمرکز بیشتر بر این حوزههاست.
وی با اشاره به رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری در مناطق مختلف، به نتایج مثبت عملکرد سامانه ۱۳۷ در منطقه چهار اشاره کرد و گفت: در مهرماه، منطقه چهار شهرداری قم با کسب رضایت 95/51 درصدی از شهروندان، در صدر مناطق از نظر رضایتمندی قرار گرفته است.
کلانترزاده تصریح کرد: این درصد بالای رضایت نشان میدهد که شهرداری منطقه چهار در پاسخ به درخواستها و نیازهای شهروندان عملکرد مطلوبی داشته است.
وی با تأکید بر اهمیت این سامانه در راستای بهبود خدماترسانی شهرداری قم، از تلاش بیشتر برای بهبود پاسخگویی به درخواستهای مردمی و افزایش رضایت عمومی در مناطق مختلف شهر خبر داد و افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به عنوان پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان، همواره به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در پاسخگویی به مشکلات و درخواستهای مردمی مورد توجه بوده است.