13 درصد تماسها با مرکز مدیریت راههای کشور مربوط به قم است
رئیس مرکز مدیریت راههای استان قم :
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از تعلق 13 درصدی تماسهای حاصله با مرکز مدیریت راههای کشور، به استان قم خبرداد.
به گزارش ندای قم، حمید سالاری افزود:با توجه به آمار استعلامی از سامانه های ثبت تماس مرکز مدیریت راههای کشور، طی 5 ماهه نخست امسال، افزون بر 92880 مورد تماس با مرکز مدیرت راههای کشور گرفته شده است.
سالاری ادامه داد: ازمجموع کل تماسهای ثبت شده درسامانه 141 مرکز مدیریت راهها که بالغ بر 92880 تماس است، بیش از 12360 تماس با مرکز مدیریت راههای استان قم بوده که 13 درصد از کل تماسها را شامل می شود.
وی گفت: با عنایت به تعداد تماسها با مرکز مدیریت راههای استان قم در5 ماهه نخست سالجاری، به طور متوسط روزانه 80 تماس با این مرکز گرفته شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در بخش دیگری از اظهارات خود به تنوع تماسها اشاره و عنوان کرد: بیشترین تعداد تماس از مجموع کل تماسهای گرفته شده با مرکز مدیریت راههای استان( 12360) به موضوع کسب اطلاعات راهها به تعداد 10780 مورد بوده که این تعداد بیش از 87 درصد از تماسهای حاصله با این مرکز را شامل می شود.
حمید سالاری تماس درخصوص وضعیت ساختاری راهها را دررتبه دوم تعداد تماسهای حاصله با این مرکز دانست و تصریح کرد: 917 مورد تماس با این مرکز متعلق به وضعیت ساختاری راهها بوده که بالغ بر 7.4 درصد از کل تماسها را شامل می شود.
وی شکایت از بخش حمل ونقل کالا را با 450 مورد تماس( 3.7 درصد)، دررتبه سوم از مجموع تعداد تماسهای گرفته شده برشمرد و اعلام کرد: شکایت از وضعیت حمل ونقل عمومی حوزه مسافر با 214 مورد( 1.7 درصد) تماس، کمترین تعداد شکایات دریافتی توسط این مرکز را به خود اختصاص داده است.
سالاری با یادآوری مجدد آنکه سامانه 141 مرکز مدیریت راهها درتمامی ساعات شبانه روز ، آماده دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و … هموطنان است خاطر نشان کرد: تعداد تماسهای حاصله با مرکز مدیریت راههای استان طی یکهفته نخست ایام سفرهای اربعین، درمقایسه با مدت مشابه با دیگر ایام سال، 65 درصد افزایش داشته است.