
ندای قم / رضا ملکی؛ گامهای استوارشان را می ستاییم دستان پرصلابتشان را می فشاریم بر گونه های پاکشان بوسه میزنیم و با تمام وجود آنها را در آغوش می گیریم و تیریک خانواده ورزش و مردم فهیم قم را روانه دل دو برادر میکنیم نعمتیها آسمان ورزش قم را طلایی کردند و نور وجودشان کاراته قم را در کهکشانها سیر داد ، بالی اندونزی محل درخشش غیور مردان قمی بود .
این دو برادر سالهاست که برای قم افتخار میآفرینند اما آیا در جهت رفاه آنها اقدامی صورت گرفته است یا خیر ،آنها از پدری رسم و راه زندگی را آموخته اند که خود با کمترین بضاعت مالی و با نان حلال فرزندان برومندش را پرورش داده و مثل اکثر قهرمانان کشورمان از خانواده متوسطی برخوردارند ،اما آیا برای آینده و شغل این عزیزان مسولان ما کاری کردهاند.
وظیفه داریم برایشان بنویسیم چون همیشه افتخار کسب کردهاند و ما پشت این افتخارات پز دادهایم و کارنامه خود را پر بار نشان داده ایم اما برای آسودگی خیال این قهرمانان برومند باید کاری کرد، شغل و مسکن حداقل چیزی است که در بیشتر استانهای کشورمان در حق قهرمانان مدال آور انجام میپذیرد. قلم من به ناچار بطرف تامین زندگی آینده قهرمانان غیور استانمان رفت چون رسالت قلم ای نرا به ما میآموزد .
گذری بر روند مسابقات نشان میدهد که دو برادر با صلابت و مردانه پا روی تا تامی مبارزات گذاشته اند .مرتضی در چهار مسابقه نمایندگان ازبکستان، کویت، ژاپن و قزاقستان را شکست داد و به طلای ناب رسید .محمود نیزبا شکست کاراته کاهای کویت، چین، ژاپن و عربستان خود را یر سکوی اول این مسابقات دید.
در رشد و شکوفایی این دو برادر نقش شیهان سید علی خلیلی از استاتید برجسته کاراته ایران و قم در طول سالها پر رنگ دیده میشود. امید داریم برادران نعمتی در مسابقات آسیایی ناگویا بتوانند پرچم پر افتخار کشور عزیزمان را به اهتزاز در آورده و مسیرقهرمانی را برای ایران پر افتخار هموار نمایند.



