اقتصادویژه

بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 300 میلیون تومان

مدیرکل امور مالیاتی استان قم خبرداد:

ندای قم/محسن عبداللهی؛ مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: مودیانی که تا ۱۰ شهریورماه نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام کنند برای اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا ۳۰۰ میلیون تومان بدون پیش شرط، تخفیف درنظر گرفته می‌شود.

 

به گزارش ندای قم به نقل از فارس ،حسین نیروبخش در گفت‌وگویی، با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تقویت رابطه میان دولت و ملت است، بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت تصمیم گرفته شد که برای جرائم مالیاتی تخفیف‌های ویژه درنظر گرفته شود.

وی گفت: مودیانی که تا تاریخ ۱۰ شهریورماه نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام کنند در خصوص اشخاص حقیقی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان بدون پیش شرط، این تسهیلات شامل حال آن‌ها خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم افزود: مؤدیان مالیاتی متقاضی استفاده از این تسهیلات، با توجه به فرصت زمانی محدود می‌توانند در اسرع وقت با مراجعه به اداره‌کل امور مالیاتی استان  قم از این شرایط و تسهیلات ویژه استفاده کنند.

وی گفت: بخشنامه سازمان امور مالیاتی موضوع «بخشودگی جرایم مالیاتی به مناسبت هفته دولت و تکریم مودیان» طی نامه شماره ۲۰۰/۱۰۷۵۰/ص مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ توسط رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kdrh

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا