اقتصادویژه

بانکداری اسلامی و بدون ربا باید مورد توجه قرار گیرد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درهمایش ملی بانکداری اسلامی در قم :

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: یکی از نکاتی که همواره مورد تاکید ما قرار گرفته این است که بانکداری اسلامی و بدون ربا در کشور باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

به گزارش ندای قم ،همایش ملی2 بانکداری اسلامی، آشنایی با عقود شرعی و احکام فقهی و مبارزه با پولشویی روز چهارشنبه با حضور نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، معاونین این صندوق و مدیران استانی در سالن همایش های هتل خورشید آغاز تا روز پنجشنبه ادامه داشت .

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در این همایش گفت: در استان ها در ابتدا باید بانکداری بدون ربا را مورد توجه قرار دهند وقتی کشور ما اسلامی است شیوه بانکداری در آن هم طبق تأکید مقام معظم رهبری و مراجع تقلید باید اسلامی اداره شود.

 

حمایت از مشاغل خرد باید با جدیت تمام دنبال شود

 

نعمت الله رضایی در خصوص حمایت از مشاغل خرد ادامه داد: حمایت از مشاغل خرد باید در سال جاری با جدیت تمام دنبال شود حمایت از این مشاغل باعث می شود که روند مثبتی را در اقتصاد کل کشور شاهد باشیم.

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: بودجه ای که برای حمایت از این مشاغل در نظر گرفتیم مبلغ قابل توجهی بوده که تا به حال حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان آن در سراسر کشور پرداخت شده، این آمار نسبت به سال گذشته حدود ۳ و نیم برابر افزایشی بوده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nvpw

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا