فرهنگ و هنر

دیدار مسئولان قضایی قم با خانواده دو شهید مدافع امنیت

عصر روز پنجشنبه انجام شد؛

مسئولان قضایی استان قم با حضور در منزل دو تن از شهدای مدافع امنیت با خانواده این شهیدان طلبه و بسیجی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم به همراه حجت الاسلام حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در منزل دو تن از شهدای مدافع امنیت استان قم با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کردند.

مسئولان قضائی استان قم در منزل شهید مهدی زاهدلویی و شهید حسن مختارزاده که هر دو از شهدای طلبه و بسیجی استان قم اغتشاشات اخیر بودند، از خانواده این دو شهید مدافع امینت تجلیل کردند.

خانواده‌های این دو شهید نیز در این دیدارها ضمن بیان نحوه و چگونگی شهادت فرزند خود از مقامات ارشد قضائی استان قم خواستند تا پیگیری‌های لازم برای شناسایی عاملان این جنایات انجام داده و مسببان را به سزای اعمال خود برسانند.

رئیس کل دادگستری استان قم نیز در این دیدار ابراز داشت: دستگاه قضائی در راستای حفظ آرامش و امنیت جامعه با آن دسته از افرادی که در حوادث اخیر موجب سلب امنیت شدند و شماری از جوانان این کشور را به شهادت رساندند برخورد قاطعی خواهد داشت و آنان را به جزای اعمال خود می‌رساند.

حجت الاسلام مظفری عنوان داشت: مقام شهدا در نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است و به عنایت خداوند و به برکت شهدای عزیزمان نظام جمهوری اسلامی دارای ریشه‌های مستحکمی است که اینگونه حوادث و اقدامات منافقانه معاندین و ضدانقلاب آن را متزلزل نمی‌کند و دشمنان راه به جایی خواهند برد.

شهیدان مهدی زاهدلویی و حسن مختارزاده از طلاب و بسیجیان استان قم بودند که در اغتشاشات اخیر به دست عوامل مزدور بیگانگان و اغتشاشگر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/18yl

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا