فرهنگ و هنر

خادمان قرارگاه اربعین قم تجلیل شدند

با حضور تولیت مسجد جمکران و استاندار قم؛

طی مراسمی با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و استاندار قم از خادمان قرارگاه مردمی اربعین تقدیر و فعالیت‌های‌ اربعینی این قرارگاه به پایان رسید.

به گزارش ندای قم ، آیین اختتامیه و تقدیر از خادمان قرارگاه مردمی اربعین شامگاه چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و خادمان قرارگاه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم در این آیین بیان کرد: این قرارگاه افزون بر یک ماه در پنجمین سال فعالیت خود بصورت شبانه روز در خدمت زائران اربعین حسینی بودند.

مهدی قربانی کرم اضافه کرد: عموم مردم قم بویژه خیرین با کمک های مادی و معنوی سبب شدند تا میزبانی بی منتی از زائران داشته باشد.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم ادامه داد: در قرارگاه مردمی اربعین قم حدود ۱۳۲ هزار نفر از خدمات اسکان، درمان و فرهنگی برخودار شدند که از این بین ۷۹ هزار نفر مرد و ۵۲ هزار زائر نیز زن بودند.

قربانی کرم با بیان اینکه زائران اربعین از کشورهای مختلف دنیا در قرارگاه مردمی اربعین اسکان یافتند، گفت: ۸۶ هزار نفر از این زائران ایرانی و ۴۶‌ هزار نفر هم خارجی بودند.

تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زائران اربعین به ویزه زائران غیرایرانی در شهر قم و مسجد مقدس جمکران، از تلاش های صورت گرفته توسط خادمان قرارگاه مردمی اربعین تجلیل کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/bl7h

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا