فرهنگ و هنرویژه

بسیجی مجروح در اغتشاشات اخیر قم به شهادت رسید

پس از چند روز بستری در بیمارستان ؛

مهدی زاهدلویی از بسیجیان استان قم که توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفته بود، عصر روزیکشنبه پس از چند روز بستری در بیمارستان، به شهادت رسید.
به گزارش ندای قم ؛مهدی زاهدلویی یکی از بسیجیان استان قم است که چهارشنبه ۳۰ شهریورماه در هنگام دفاع از امنیت مردم توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
این بسیجی روز شنبه به علت شدت بالای مجروحیت به بیمارستانی در تهران منتقل شد و متاسفانه عصرروز یکشنبه خبر شهادت او اعلام شد.
هر چند این روز‌ها قم با زحمات نیرو‌های امنیتی و انتظامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد و مردم مشغول امور روزمره خود هستند، اما همچنان آثار مخرب اغتشاش‌ها و آشوب‌ها ادامه دارد و مردم هیچگاه خیانت فتنه‌گران را فراموش نکرده و در راهپیمایی‌های خود نیز خواستار برخورد قاطع با عاملان و محرکان اغتشاش اخیر هستند.
پیام استاندار قم به مناسبت شهادت مدافع امنیت شهید مهدی زاهدلویی
استاندار قم در پیامی، شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید مهدی زاهدلویی را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، متن پیام سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم به این شرح است:خبر شهادت مظلومانه مدافع سرافراز امنیت ،طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی که در درگیری با عناصر آشوب طلب و هتاکان به حریم مقدسات به درجه رفیع شهادت نائل آمد موجب تاسف و تالم گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده محترم، دوستان، همرزمان و مردم شهیدپرور استان قم تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت می نمایم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ra24

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا