استاندار قم با بیان اینکه دیدارها و نشستهای دانشجویی مستمر خواهد بود، گفت: دانشجویان ایدههای خود را برای حل مشکلات استان مطرح کنند.
به گزارش ندای قم ،دکتر سیدمحمد آقامیری شنبه شب گذشته در نشست صمیمی با فعالان کانونها و انجمنهای علمی دانشگاههای استان که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان دارای ظرفیت خوب و موثری هستند که باید به آنها توجه کرد، بنده اعتقاد راسخی به استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان در حل مسائل دارم.
وی ادامه داد: در این چند ماهه اخیر نشستهای مختلفی را با بخشهای مختلف جامعه دانشجویی برگزار کرده و سعی کردیم از ایده و فکر آنها استفاده کنیم.
استاندار قم گفت: دانشجویانی که ایده و پیشنهادی دارند میتوانند روزهای یک شنبه و سه شنبه به استانداری مراجعه کرده و مسائل خود را مطرح کنند، البته آنها میتوانند از راههای مختلف با بنده ارتباطگیری کنند.
مهارتآموزی به دانشجویان باید در دستور کار دانشگاهها قرار گیرد
وی در ادامه با بیان اینکه مهارتآموزی به دانشجویان باید در دستور کار دانشگاهها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دانشجویی که فارغ التحصیل میشود علاوه بر اطلاعات علمی باید مهارتی هم در همان راستا آموزش دیده باشد تا بتواند وارد بازار شود، دانشگاه باید هم علمی باشد و هم کاربردی.
دکتر آقامیری با اشاره لزوم داشتن حجاب در دانشگاههای استان تاکید کرد: حجاب و عفاف یکی از مهمترین ارزشهای انسانی است که باید به آن اهتمام داشت، واقعیت این است که اسلام نگاه عمیق به زنان دارد و میدانیم هیچ تمدنی مانند اسلام به این موضوع توجه نکرده است.
ماهیت انتخابات باید در دانشگاهها تبیین شود
استاندار قم با بیان اینکه ماهیت انتخابات باید در دانشگاهها تبیین شود، مطرح کرد: دانشجو باید از حساسیت انتخاب خود آگاه باشد و بداند که حضورش در پای صندوق رای بسیار اهمیت دارد.
وی در پایان با بیان اینکه از حضور در دانشگاه و جلسه با دانشجویان استقبال میکند، اظهار داشت: بنده آماده حضور در دانشگاههای مختلف و برگزاری نشست با دانشجویان هستم، اما باید به این موضوع توجه شود که دانشجو با اطلاعات کافی و موثق وارد جلسه شوند.
دانشجویان در این جلسه به نکاتی همچون موضوعات فرهنگی، عفاف و حجاب، تقویت کانونهای علمی در دانشگاهها، حساسیت در انتصاب مدیران کل دستگاههای دولتی استان، رفع مشکلات خوابگاهی دانشگاهها و… اشاره کردند.
لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/978n