مدیریت شهری

از بررسی و تصویب بهای خدمات پسماند تا پیگیری تأمین زیرساخت‌های مجتمع البرز

در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مطرح شد؛

در نخستین جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، موضوعات مختلفی مانند تصویب اصلاحیه بودجه سال 1402، بررسی و تصویب تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال 1403، پیگیری اخذ سند مالکیت سایت البرز، تأمین زیرساخت‌های سایت البرز و… مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، نهمین جلسه از شورای سازمان‌های شهرداری قم با محوریت سازمان مدیریت پسماند با حضور اعضا برگزار شد .

جلسات شورای سازمان‌های شهرداری در طول سال دومرتبه در تیر و دی‌ماه برگزار می‌شود و در این جلسات، گزارش عملکرد، ارائه و تصویب تفریغ بودجه، مصوبات جلسات گذشته و …  با حضور اعضا که متشکل از مدیرکل محیط‌زیست قم، نماینده استانداری و اعضای سازمان و هیئت‌مدیره بوده، مطرح می‌شود.

سید عبدالله میرابراهیمی ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در سال 1402 ، مصوبات جلسات گذشته را نیز عنوان کرد.

بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه سال 1402 سازمان، بررسی و تصویب تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال 1403 سازمان، پیگیری اخذ سند مالکیت سایت البرز، تعیین تکلیف زمین ۴۴ هکتاری در کارگروه مدیریت پسماند، فرآیند امحاء پسماندهای پزشکی، تأمین زیرساخت‌های سایت البرز از قبیل فاضلاب و گاز ازجمله مواردی بود که در جلسه مطرح شد .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8lze

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا