مدیریت شهری

جمع‌بندی و ارسال گزارشات، آسیب‌ها و مشکلات خدمات‌رسانی در نیمه شعبان

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از جمع‌بندی گزارشات، آسیب‌ها، مشکلات و… در نیمه شعبان خبر داد و گفت: این موارد به‌صورت مصور به نهادهای بالادستی ارسال می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌های سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مهدی اصفهانیان مقدم امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی تمامی عوامل خدماتی و ستادی شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان، اظهار داشت: وجود طرح‌های امنیتی سبب تغییراتی در برنامه‌ها شد ولی در مجموع فعالیت امسال نسبت به سال‌های گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بود.

وی بزرگ‌ترین مشکل در خدمات‌رسانی به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران را سرویس‌دهی ناوگان عمومی دانست و افزود: 80 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه ون برای این منظور پیش‌بینی‌شده بود ولی از ساعت 12:30 تا 2 بامداد به علت مشکلات تردد وسایط، حجم بالای نمازگزاران، تداخل بین وسایط و مردم، وجود مواکب در مسیر تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) و… تداخلاتی در خدمات‌رسانی ناوگان عمومی به وجود آمد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: فشردگی جمعیت در این بازه زمانی هرساله وجود داشته و دارد و حتی اگر تمام بلوار را با اتوبوس تأمین کنیم بازهم نارسایی‌هایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه حجم جمعیت به‌قدری بالا بود که حتی امکان تردد عادی اتوبوس و ون نیز وجود نداشت، یادآور شد: برای مدیریت جمعیت، از ساعت 3 تا 5 صبح روز نیمه شعبان، 40 دستگاه اتوبوس دیگر برای تخلیه جمعیت در بلوار اضافه شد.

اصفهانیان مقدم از جمع‌بندی گزارشات، آسیب‌ها، مشکلات و… در نیمه شعبان خبر داد و گفت: این موارد به‌صورت مصور به نهادهای بالادستی ارسال می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌های سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/30w4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا