مدیریت شهری

قم می تواند به بزرگ‌ترین قطب تولید محتوای ایثار و جهاد تبدیل شود

عضو شورای اسلامی شهر قم :

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر مقدس قم به دلیل ظرفیت‌های موجود در آن باید به بزرگ‌ترین منبع تولید و عرضه تولید محتوای فرهنگی، مذهبی، عقیدتی و به‌خصوص در حوزه ایثار و جهاد تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری ندای قم به نقل ازروابط عمومی شهرداری قم ،حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم که با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری قم کمک‌کننده انجام فعالیت‌های فرهنگی در شهر قم است و صرفاً انجام دهنده انحصاری نیست.

وی با اشاره به ویژگی‌های خاص شهر قم تصریح کرد: قم به دلیل ویژگی‌های خاص آن مانند خاستگاه انقلاب بودن، بین‌المللی بودن آن، وجود حوزه‌های علمیه و غیره نگاه متفاوتی به این شهر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: قم به دلیل ظرفیت‌های موجود در آن باید به بزرگ‌ترین منبع تولید و عرضه تولید محتوای فرهنگی، مذهبی، عقیدتی و به‌خصوص در حوزه ایثار و جهاد تبدیل شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های موجود می‌تواند فرصت‌آفرین باشد، اضافه کرد: پیگیری مستمر بودن جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بررسی پیشرفت فیزیکی اقدامات و احصای موانع پیش رو، یکی از مهم‌ترین پیش‌شرط‌های توفیق اقدامات فرهنگی در قم است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/4qt2

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا