مدیریت شهری

فعالیت اتوبوس‌رانی در مسیرمسجد جمکران تا حرم۲۴ ساعته شد

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم:

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم، فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی در مسیر مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر را تا پایان ماه صفر 24 ساعته اعلام کرد و گفت: تعداد اتوبوس‌ها بر اساس تعداد مسافران و نیاز افزایش پیدا می‌کند تا مسافران در کمترین زمان به مقصد انتقال پیدا کند.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،  علی نیک در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم، به آمادگی شهرداری در ارائه خدمات حمل‌ونقل همگانی اشاره کرد و اظهار داشت: آماده ارائه خدمات کامل به مسافران و شهروندان در ایام اربعین هستیم.

وی فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی در مسیر مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر را تا پایان ماه صفر ۲۴ ساعته اعلام کرد و افزود: تعداد اتوبوس‌ها بر اساس تعداد مسافران و نیاز افزایش پیدا می‌کند تا مسافران در کمترین زمان به مقصد انتقال پیدا کند.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم ابراز کرد: گاهی ترافیک به‌گونه‌ای بوده که اجازه تردد اتوبوس و تاکسی را نمی‌دهد، اما تلاش می‌کنیم بهترین سرویس را به زائران و شهروندان داشته باشیم و از مسافران درخواست داریم صبور باشند.

وی سپس به هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد و گفت: امروز بیش از دوسوم هزینه حمل‌ونقل عمومی را شهرداری پرداخت می‌کند.

نیک تصریح کرد: هزینه هر اتوبوس به‌صورت ماهانه ۵۸ میلیون تومان بوده و به ازای هر بلیت اتوبوس ۵ هزار تومان هزینه می‌شود، درحالی‌که شهروندان تنها ۱۵۰۰ تومان پرداخت می‌کنند و مابقی آن را شهرداری می‌پردازد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/6arf

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا