مدیریت شهری

ضرورت ایجاد اتاق تعامل و فکر با شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تاکیدکرد؛

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در بازدید از پارک علم و فناوری استان، بر ضرورت ایجاد اتاق فکر و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در بازدید از پارک علم و فناوری استان، با اشاره به‌ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان، اظهار داشت : اگر ظرفیت‌های علمی در حوزه مدیریت پسماند شناسایی شود، می‌توان خدمات را نیز گسترده‌تر کرد .

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان از ابتدایی‌ترین حلقه مدیریت پسماند تا انتها می‌توانند حضور داشته باشند، ادامه داد : در مرحله تولید پسماند که در منازل انجام می‌شود، نحوه ذخیره‌سازی پسماند و تحویل به عوامل اجرایی، همچنین در حوزه دفن پسماند با توجه به تنوع پسماندهایی که داریم می‌توان از دانش‌های جدید بهره گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان همچنین می‌توانند در ایجاد فضاهایی برای گفت‌وگو و تعامل با شهروندان و تولید محتواهای مناسب با اقشار مختلف ایده پردازی کنند.

میرابراهیمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در تعامل با شرکت‌ها گفت : در ایجاد مشارکت، غالباً زبان مشترک وجود ندارد و رسیدن به نقطه قابل‌درک زمان‌بر می‌شود.

وی یادآور شد : به‌منظور رسیدن به این تعامل، نیازمند برگزاری جلسات مکرر هستیم تا به درک متقابل از خواسته‌ها و درک ظرفیت‌های دو طرف دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ki7f

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا